Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالمطلب توجهی با اعلام شناسایی 25 نقطه از مراکز تجمع موتور سیکلت ها در سطح منطقه که با توقف در پیاده روها و پارک های دوبله همراه بود؛ گفت: در این راستا طرح مکانیزه پارک موتورسیکلت با مطالعه ای نزدیک به 1 سال در سطح منطقه 11 شروع به فعالیت کرده است.

توجهی با بیان این که با وجود محدوده طرح ترافیک و همچنین محدوده آلایندگی هوا به خصوص درمناطق مرکزی شهر تهران باعث استقبال بیشتر از موتور سیکلت شده است؛ افزود: عبور موتور سواران از خطوط ویژه، عبور از پیاده روها، توقف و تراکم پارک حاشیه ای موتورها درمراکز جذب سفر عمده از یک سو و از سوی دیگر بحث آلاینده بودن این شیوه همگی دلیلی بر مشکلات ناشی از موتورسیکلت ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 ادامه داد: در آغاز طرح خیابان های برادران مظفر و جمهوری به عنوان معابر دارای اولویت برای اجرای طرح انتخاب شده و طرح مذکور بعد از اخذ مجوز از کمیته های مربوطه در تاریخ22مرداد ماه به صورت رسمی در این معابر اجرا شد.

توجهی گفت: دراین طرح،حاشیه خیابان‌ها و پیاده روهایی که با تقاضای زیاد پارک موتورسیکلت مواجه هستند با دیتیل نرده جدا شده و مورد محافظت قرار می گیرد. همچنین اخذ عوارض پارک توسط دستگاه کارت خوان به صورت غیر نقدی در هنگام خروج و با شناسایی کارت مخصوصی که در هنگام ورود به راکب داده می شود و در آن مدت زمان پارک پردازش شده؛ دریافت می شود.

او هدف اولیه این طرح را ساماندهی توقف موتور سیکلت ها، پردازش داده های مربوط به زمان و نوع موتورسیکلت ها و برخورد با پارک موتور در پیاده روها عنوان کرد و گفت: در صورت تحقق اهدف اصلی هدف ثانویه طرح در آمدزایی خواهد بود.

توجهی تأکید کرد: مدیریت مکانیزه پارک حاشیه‌ای موتور سیکلت ها به شهروندان کمک می‌کند به‌ آسانی و با خیال راحت از فضاهای مجاز و تعیین ‌شده معابر برای پارک استفاده کنند، همچنین اجرای این طرح موجب برقراری نظم و انضباط و حفظ حرمت و رعایت حقوق شهروندی و از بین رفتن نزاع وچانه ‌زنی بین پارکبان ‌ها و راکبان خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 طرح پارکینگ مکانیزه ساماندهی توقف های حاشیه ای موتورسیکلت عبدالمطلب توجهی شناسایی  25 نقطه از مراکز تجمع موتور سیکلت ها معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 محدوده آلایندگی هوا خیابان های برادران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح پارکینگ مکانیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود

به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پلمب تعدادی از چاه‌های آب شهرداری قم اظهار داشت: متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، ابراز کرد: این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: نگهداری از درختان و فضای سبز همواره در بیان رهبر معظم انقلاب مطرح‌شده و ایشان بار‌ها از مسئولین و آحاد مردم درخواست داشتند که در حفظ، نگهداری و پاسداری از این مظهر حیات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که این اقدام شرکت آب منطقه‌ای برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بوده و آسیب بسیار جدی به درختان، محیط‌زیست و فضای سبز شهر کریمه اهل‌بیت (س) وارد خواهند نمود.

جوادیان اضافه کرد: قطعاً تمامی مسئولیت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی این اقدام تأسف‌برانگیز بر عهده شرکت آب منطقه‌ای قم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد