Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته (سه‌شنبه) برخی از لژیونر‌ها برای تیم‌های خود به میدان رفتند. تاریخ انتشار: 09:00 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۲۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (سه‌شنبه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

جام اتحادیه انگلیس/ برایتون ۲ - بریستول روورز یک

در دور دوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شب گذشته تیم‌های برایتون و بریستول به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی تیم برایتون که در ۳ بازی ابتدایی تیمش در لیگ برتر در فهرست ۱۸ نفره تیمش هم قرار نداشت سرانجام در بازی مقابل بریستول در ترکیب اصلی برایتون قرار گرفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. با ثبت این نتیجه تیم برایتون به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا/ دیناموزاگرب یک (۳) - روزنبرگ یک (یک)

در دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم‌های دیناموزاگرب و روزنبرگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. صادق محرمی بازیکن ایرانی تیم دینامو که این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود شب گذشته شاهد برتری تیمش در دو بازی رفت و برگشت بود. با کسب این نتیجه تیم دیناموزاگرب جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهانبخش برایتون لیگ برتر لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد