Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، طرح ابتکاری "کوچه های آسمانی" با محوریت سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مناسبت روز خانواده به همت کانون فرهنگی و هنری مساجد و امور اجتماعی بسیج در مسکن مهر شهرستان بیله سوار برگزار شد.

شهاب ملکی گفت: طرح ابتکاری «کوچه های آسمانی» با محوریت سبک زندگی اسلامی در سطح محلات به همت فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار، تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی موجب کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در خصوص طلاق بین جوانان خواهد شد.
این مقام مسئول، افزود: این طرح با مشارکت فعالان کانون های مساجد و امور اجتماعی سپاه ناحیه بیله سوار پس از شناسایی محلات آسیب زا در آسیب های اجتماعی به صورت هفتگی در یکی از محلات این شهرستان برگزار می شود.
ملکی، اذعان داشت: بیان احکام اسلامی، آموزش احترام به والدین، طریقه اقامه صحیح نماز و فعالیت های ورزشی از محورهای انجام شده در این طرح برای نوجوانان و جوانان است.
وی، تاکید کرد: حجت الاسلام علی اکبر عادلی از روحانیون خوشنام و شناخته شده منطقه در این طرح مشارکت فعال دارند و طرح با محوریت ایشان انجام می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان

اسماعیل تیموری گفت: طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و با حمایت مدیریت شهری و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از امروز در محلات (جامی، شهریار، حافظ، خیام و کیانشهر) گرگان آغاز شد.

او افزود: برگزاری کلاس‌های مشاوره خانواده، فردی، حقوقی و ... که دسترسی مردم به آن‌ها سخت است و همچنین برگزاری کارگاه‌های متعدد در حوزه آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مربوط به چهارشنبه‌های اجتماعی است.

تیموری ادامه داد: ایجاد غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی و همچنین برگزاری جشن هزار نفری از دیگر برنامه‌های چهارشنبه‌های اجتماعی است.

او گفت: چهارشنبه‌های اجتماعی در قالب ۴۶ محله و در ۱۲ مرحله تا پایان سال برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد