Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات هنرهای رزمی ۲۰۱۹ در دو بخش پومسه و کیوروگی (تیمی مشترک)، از روز یکشنبه - ۱۰ شهریورماه در "چونگجو" کره جنوبی آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در مسابقات تیمی کیوروگی (مشترک) ساعت ۲۳:۴۰ روز پنجشنبه - ۷ شهریورماه با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و کیمیا علیزاده راهی این کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ اول مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.رقابت ها در سه راند (راند اول: ۴ دقیقه - راند دوم و سوم: ۳ دقیقه) و با یک دقیقه استراحت میان هر راند پیگیری می شود.

هدایت این تیم در گروه مردان برعهده وحید عبداللهی و در گروه دختران برعهده مهرو کمرانی است.

کد خبر 4704435

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی گابریل کالدرون کشتی فرنگی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا ایرج عرب تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتسال مس سونگون تیم والیبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند