Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد در دیدار با حجت الاسلام حیدری با اشاره به برگزاری اجلاس  هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی،  گفت: در این اجلاس از ۷۲ پیرغلام و خادم حسینی قدردانی خواهد شد که از این تعداد ۱۵ نفر پیر غلام بالای ۷۰ سال از استان‌های کشور و ۵ پیر غلام بالای ۷۰ سال از سایر کشور‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حیدری نیز با اشاره به این موضوع که همه باید در این مراسم بزرگ و معنوی شرکت کنند، گفت: این مراسم مایه افتخار یزد است که میزبان این مراسم است و انشالله شاهد حضور حداکثری عاشقان اهل بیت در این مراسم باشیم.

مراسم اختتامیه است این اجلاس در میدان تاریخی امیرچقماق و با حضور مقامات کشوری و میهمانان داخلی و خارجی و مردم و هیئت‌های مذهبی استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد با حجت الاسلام حیدری دیدار کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی صداو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان