Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید رجایی شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه اساساً مهاجرت از روستا به شهرها است، ابراز داشت: با رویکردی که در راستای فراهم شدن کار در روستاها و ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان اتخاذ شد این مهاجرت در گرمسار معکوس و از شهرها به روستاهای شهرستان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه جغرافیای شهرستان گرمسار خاص است، افزود: هم‌جواری و هم‌مرز بودن با استان‌های اصفهان، قم و تهران شرایط استراتژیک ویژه‌ای را برای شهرستان فراهم کرد که نقش مهمی در توسعه استان دارد همچنین استقرار راه ریلی و جاده‌ای کشور، کریدور شرق به غرب و شمال جنوب از مهم‌ترین شاخص‌های مهم این شهرستان محسوب می‌شود.

امنیت شاخصه گرمسار

فرماندار گرمسار بابیان اینکه هرچند این شهرستان گرمسار جمعیت بالایی ندارد و به لحاظ وسعت و اقلیم حالت بیابانی و کویر است، اما برخورداری از سرمایه انسانی ارزشمند شاخص‌های بارز در این شهرستان به شمار می‌رود، ابراز داشت: وجود ترکیبی جمعیتی، استقرار ۱۴ واحد آموزش عالی و مؤسسات دولتی و غیردولتی با ۲۶ هزار دانشجو، وجود شهرک‌های صنعتی و جمعیت کارگری این شهرستان را مهاجرپذیر کرده است

رجایی در ادامه تصریح کرد: شهرستان گرمسار در هشت سال دفاع مقدس، شهدایی را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند و در جنگ اقتصادی نیز این شهرستان نقش ویژه‌ای را در به حرکت درآوردن چرخه توسعه استان ایفا کرده است.

وی وجود امنیت را از دیگر شاخص‌های بارز شهرستان گرمسار برشمرد و افزود: برقراری امنیت مرهون زحمات نیروی انتظامی و بسیج، سربازان گمنام امام زمان خواهد بود و این مهم در سایه وفاق و همدلی در همه رده‌های سیاسی و انتظامی حاصل‌شده است

کد خبر 4704462

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان وحید رجایی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند