Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:00:20 GMT

صدای واحدی از مجموعه مدیریت شهری شنیده شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۱۲۸

صدای واحدی از مجموعه مدیریت شهری شنیده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در گردهمایی شهرداران استان، با بیان اینکه توسعه متوازن به مدیریت شهری کمک می کند، تصریح کرد: حاشیه نشینی ناشی از بی مدیریتی در خیلی از حوزه ها مانند توسعه زیرساخت ها، اشتغال و ... است اما حل این مشکل را از شهرداری ها می خواهیم.

وی خطاب به شهرداران تاکید کرد:حداقل ترین خواسته بخش دولتی به ویژه دفتر امور شهری استانداری ، پاسخگویی به موقع مکاتبات از سوی شهرداران است که مسوولیت عدم پاسخگویی بر عهده شهرداران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبزاده اشاره داشت: استاندار در نشست شورای اداری استان به اعلام سه طرح از سوی هر شهر دستور داد اما علاوه بر طولانی شدن روند این کار باید بگویم برخی طرح های اعلام شده نوعی از سر باز کردن بود که بنده رابطه ای با این نوع عملکرد با تمایل افراد برای تصاحب جایگاه شهردار نمیبینم.

رجب زاده خاطر نشان کرد: تکلیف قانونی شوراها مشخص است و حق خروج از چارچوب قانونی مشخص شده را ندارند.

وی گفت: موضوع بحث شناسایی مجموعه های زیانده شهرداری ها دو حالت دارد یا مدیریت ما اشتباه است یا کار مجموعه توجیه اقتصادی لازم را ندارد که نیاز به واگذاری به بخش خصوصی و یا تغییر سازوکارها است.

رجب زاده افزود: مشکلات به وجود آمده نشان می دهد سیستم اداره دولتی و شبه دولتی در اداره بنگاه های اقتصادی ناکارآمد است و نیاز به حضور بخش خصوصی چابک می باشد چرا که آنان دلسوز سرمایه گذاری خود هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خبر داد: امسال ۳ هزار میلیارد در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل پسماند کشور با اولویت شهرهای شمالی مصوب شد که مستلزم داشتن طرح است و بنابراین امسال مطالعه طرح جامع مدیریت پسماند استان انجام خواهد شد.

رضا رجب زاده گفت: از ابتدای حضورم در استان متوجه وضعیت نامناسب پسماند بجنورد شدم چرا که زباله ها در یک مرکز تفریحی دفع می شد و بنابراین تصمیم بر جابجایی این محل شد.

رجب زاده با تاکید بر انتقال سریع محل دفع زباله ها در شهر بجنورد، افزود: بحث پسماند همواره با اعتراضات محلی همراه است و حل این مشکل نیاز به تصمیم مدیریتی و حاکمیتی دارد و آنچه به اجرای بهینه این پروژه کمک می کند همدلی بین مسئولان بر روی موج اعتراضات مردمی است. 

وی مطرح کرد: تصمیم استان برای انتقال دفع زباله ها از کوه باباموسی گرفته شده است برای اجرای آن همه مسئولان باید همراه باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال خراسان شمالی شهرداری مجلس شورای اسلامی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر

شهرداری تهران طرح پرحاشیه صفحه یک روزنامه همشهری پس از ماجرای ترک جلسه شورای شهر توسط برخی اعضا با هدف اعتراض جمعی به قرارداد پرابهام اتوبوس‌های برقی چینی را روی دیوارهای شهر اکران کرده است. مدیریت شهری به جای اینکه پاسخگوی سوالات و ابهامات افکار عمومی و نمایندگان مردم تهران در پارلمان شهری باشد، منتقدان خود را ضد انقلاب داخلی و خارجی، حسودان سیاسی، پروژه بگیرهای مجازی و وابستگان به مدیریت شهری سابق و اصلاحات معرفی کرده است. منبع: امتداد

 

دیگر خبرها

  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!