Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند. تاریخ انتشار: 10:09 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۱۶۰ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» در مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی مترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که امروز چهارشنبه در پادگان جوادالائمه نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از نظر نظامی بسیار آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز خیلی از وسایل ما پیداست، اما وسایل کاری‌تر ما پیدا نیست و آن زمان که لازم شود ظاهر می‌شوند و ضربه کاری به دشمن می‌زند و این توان در عرصه‌های پدافندی، زمینی، هوایی و دریایی وجود دارد.

امیر دادرس با بیان اینکه ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: دشمن ما زبان زور و منطق زور را بهتر می‌فهمد و به همین خاطر مخالف افزایش توان دفاعی کشور ماست.

وی گفت: افتخار دشمنان ما کودک‌کشی، زدن هواپیمای مسافربری، نرسیدن دارو به بیماران و تبدیل عروسی‌ها به عزا در افغانستان و پاکستان است.

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدحسین دادرس دانشگاه های افسری ارتش نیروهای مسلح ضربه کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز پنجشنبه روند آزمایش سامانه موشک‌انداز چندگانه ۲۴۰ میلی متری ساخت یک واحد صنایع دفاعی تازه تاسیس در این کشور را بررسی کرده است.

این خبرگزاری، نتایج آزمایش را رضایت‌بخش ارزیابی کرد. در این گزارش جزئیات بیشتری از واحد تولیدکننده توپخانه ارائه نشده است.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: گمان می‌رود کره شمالی در بحبوحه ادعا‌های آمریکا و کره جنوبی مبنی بر تامین تسلیحات جنگی برای روسیه، تولید توپخانه‌ای خود را افزایش می‌دهد. مسکو و پیونگ یانگ، این گمانه‌زنی را رد می‌کنند.

شلیک آزمایشی اولیه نشان داده است که راکت‌ها استاندارد‌های لازم را برای ویژگی‌ها و دقت پرواز دارند.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، کیم گفت: سیستم موشک پرتاب چندگانه ۲۴۰ میلی متری، که دارای فناوری جدید است، تغییر استراتژیکی در تقویت قابلیت‌های توپخانه ارتش کره شمالی ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری کره شمالی، در گزارشی جداگانه نوشت: کیم از دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ که به نام پدربزرگ و بنیانگذار ایالتش نامگذاری شده است، به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش انقلابی، پیش از تشکیل این ارتش کشور، بازدید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد