Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:15:47 GMT

آب‌شیرین‌کن جزیره شیف کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۷۵۴

آب‌شیرین‌کن جزیره شیف کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری صبح چهارشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان بوشهر آب‌شیرین‌کن روستای جزیره شیف در شهرستان بوشهر را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار بوشهر گفت: کمبود آب به عنوان یکی از مهمترین چالش‌ها در استان بوشهر بوده است که برای رفع این مشکل تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالکریم گراوند از بهبود وضعیت آب شرب استان بوشهر خبر داد و افزود: سال گذشته در اغلب نقاط استان مشکلات اساسی وجود داشت و اکنون شاهد کمترین مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت تاسیسات آب‌شیرین‌کن با فناوری‌های روز در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در همین راستا تاسیسات آبشیرین‌کن در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در اولین برنامه خود در استان بوشهر، از پروژه در دست ساخت پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر بازدید کرد.

بازدید از محصولات فناورانه دانشگاه خلیج فارس از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در استان بوشهر بود.

ستاری همچنین بازدیدی را از محل اجرای پارک زیست‌فناوری استان بوشهر داشت.

افتتاح کتابخانه عمومی بوشهر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، افتتاح سامانه پایش تصویری استان و چند طرح به صورت ویرئو کنفرانس و نشست اقتصاد دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور در بوشهر است.

کد خبر 4704544

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سورنا ستاري استانداری بوشهر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور