Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، گفت: در آستانه ماه محرم کارگاه آموزشی عملیات محرم ۱۴۴۱ با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و آموزش سبک زندگی روز گذشته سه شنبه پنجم شهریورماه ویژه بانوان در اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی70 نفر از مدیران موسسه‌های و خانه‌های قرآن، بانوان فرهیخته، فعالان فرهنگی و قرآنی، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی باهدف تبلیغ در ایام محرم شرکت کردند.

وی افزود: این کارگاه آموزشی در قالب، دو کارگاه هم‌زمان از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 5 شهریور 98 در دو سالن مجزا اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار شد که با استقبال و رضایت شرکت کنندگان مواجهه شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری عملیات محرم اداره تبلیغات بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم و اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ هجری شمسی برابر ۱۹ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی به شرح زیر است:       اذان صبح: ۰۳:۴۹ دقیقه   طلوع آفتاب: ۰۵:۱۹ دقیقه   اذان ظهر: ۱۲:۰۴ دقیقه   غروب آفتاب: ۱۸:۴۹ دقیقه   اذان مغرب: ۱۹:۰۸ دقیقه   نیمه شب: ۲۳:۱۸ دقیقه

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • تقویم و اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • تقویم و اوقات شرعی شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور