Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران خبرگزاری بسیج از روابط عمومی سپاه ورامین:سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین در همایشی که به مناسبت تشکیل بسیج اصناف تشکیل شد، اظهار داشت: بسیج اصناف با رویکرد حمایت از اقشار صنفی جامعه، تحقق ارزش‌ها و اهداف نظام در بدنه اصناف کشور ایجاد شد.

وی گفت: این قشر از بسیج برای کمک به اصناف و بازاریان در جهت سرعت بخشیدن به تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است تا در امور اقتصادی فعال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ورامین افزود: مردم و بازاریان، بارها در حوادث مختلف طبیعی و غیر طبیعی با تمام وجود در عرصه حضور داشتند و صحنه‌های بیاد ماندنی را به وجود آورده‌اند و تاکنون اقدامات خوبی در بین اصناف شهرستان ورامین برای حل مشکلات مناطق سیل زده صورت گرفته است.

وی در ادامه این جلسه گفت: اصناف ورامین در موضوع کمک به مردم سیل زده‌، اربعین حسینی و حوادث ملی مذهبی حماسه بزرگ خلق کردند.

تاجیک با بیان اینکه عده‌ای افراد سود جو برخی اجناس را با 5 برابر قیمت واقعی در بازار توزیع می‌کنند، افزود: اصناف نقش ویژه‌ای دربرابر این گرانفروشی‌ها دارد و باید با این نوع گران فروشی برخورد شود.

وی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی اصناف نقشی که می‌توانند ایفا کند حمایت از تولیدات داخلی است چراکه اصناف رابط تولید و مصرف‌کننده است.

تاجیک یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب می‌خواهند اقتصاد ما را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که ما وابسته به آن‌ها باشیم و تا زمانی که به آن‌ها وابسته باشیم آن‌ها هر کاری که بخواهند می‌توانند انجام دهند.

فرمانده سپاه ورامین خاطر نشان کرد : انگلیس در خواب هم نمی‌دید کشتی نفتی آن را در خلیج فارس توقیف کنیم چرا که طی 200 سال گذشته بر ایران تسلط داشتند اما با انقلاب پای آنها بریده شد این انقلاب استوار و پایدار به راه خود ادامه خواهد داد.

وی در مورد برنامه‌های عید غدیرخم گفت: در برخی شهرها با بودجه عید غدیر خم برنامه‌های مبتذال به راه انداختند در حالی که این بودجه باید در راستای برنامه‌های معنوی هزینه شود.

اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

سید عباس میری، رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین نیز در این همایش گفت: اصناف همیشه و در همه حال پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته‌اند. 

وی اظهار داشت: بسیج اصناف شهرستان ورامین پیش قدم در همه عرصه‌ها بوده و در جنگ تحمیلی بیش از ۲۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است. 

میری بیان داشت: در حال حاضر اصناف با تمام وجود جنگ اقتصادی دشمن را به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای با پوست و استخوان درک کرده‌اند. اصناف همیشه در خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و هستند.

بنا بر این گزارش این همایش به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف و با همکاری اتاق اصناف شهرستان برگزارشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند