Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@17:14:07 GMT

حرکت به قصد سیاحت در دومین کارگاه سفر و گردشگری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۴۰۷۲

حرکت به قصد سیاحت در دومین کارگاه سفر و گردشگری

گردشگری یا توریسم به‌طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر یا توریست گفته می‌شود.

به گزارش ایمنا، واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد اقدام به سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد. اغلب گردشگرها بیش از هر چیز به هوا، فرهنگ یا طبیعت مقصد خود علاقه‌مند هستند.

علیرضا مساح، رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: مجموعه کارگاه های سفر و گردشگری به دنبال آن است که فرهنگ گردشگری را به مردم آموزش دهد.

وی افزود: این برنامه ها قرار است به مردم یاد دهد چگونه در حالیکه ارزان سفر می کنند از آن لذت ببرند و گرفتار مشکلات نشوند همچنین افرادی که با سفر زندگی می کنند فرهنگ تجربیات سفرشان را به مردم منتقل می کنند.

مساح با بیان اینکه کارگاه "سفر و گردشگری" به صورت ماهیانه و رایگان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دومین کارگاه از این برنامه روز پنجشنبه ۷ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با موضوع "حرکت به قصد سیاحت عالم" با حضور رضا شهران در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

کد خبر 387510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سفر گردشگری برگزاری کارگاه مسافرت رفتن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 35 مصطفی میرسلیم درباره صادق خلخالی مدعی شد: »من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده‌ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قبیل کارها زیاده‌روی هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.» اظهارات تکان دهنده میرسلیم را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار