Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:19:00 GMT

یک طرح راهسازی در بافق به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۳۰۴۸

یک طرح راهسازی در بافق به بهره‌برداری رسید

این جاده ۶ کیلومتری که ارتباط بافق را با روستاهای تاریخی صادآباد و باقرآباد به ویژه کمپ گردشگری یادشده به سهولت برقرار می‌کند نقش مهمی در رونق گردشگری و بازدید علاقه‌مندان به دیدن اقیانوسی از تل ماسه‌های این شهرستان دارد.

این کمپ در فصل پائیز، زمستان مخصوصا ایام عیدنوروز مملو از جمعیت و گردشگر نوروزی و پائیزی است که چندروزی اوقات فراغت خودرا با شترسواری، پاراگلایدر، کویرنوردی، موتور سواری در ماسه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سپری می‌کنند که به گفته محمدرضاطالعی معاون سابق فرمانداری بافق نوروز امسال بیش از ۲۵۵ هزار نفر از این منطقه دیدن کردند. 

بخشدارمرکزی شهرستان بافق  روزچهارشنبه درگفت و گو با ایرنا با گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت:در راستای رونق صنعت گردشگری آسیاب قدیمی میرزا مهدی شهرستان نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد و مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

داوودپورامینی با بیان اینکه رویکرد بخشداری در روستاها توجه به اشتغال پایدار، توسعه گردشگری و توجه به نیازهای فرهنگی و ورزشی جوانان و نوجوانان است افزود: ایستگاه دوچرخه سواری روستای مبارکه بافق هم با اعتبار افزون بر ۴۰۰میلیون ریال امروز افتتاح شد.

وی تصریح کرد  :به منظور ایجاد فرهنگ سازی در این زمینه، ۱۹  دستگاه دوچرخه به خانواده‌های ورزشکار و علاقه‌مند روستای مبارکه بافق توزیع شد.

بخشدارمرکزی بافق افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای جزستان را نیز یادآور شد و تصریح کرد: این پروژه با اعتبار چهارمیلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بلوار روستای شیطور، جداسازی آب شرب از فضای سبز برکوییه،نصب دوربین مداربسته و ساماندهی استخر روستای کوشک، تامین برق رضاییه، آب شیرین کن بشکان، سنگ فرش معابر کرمانی، راه اندازی دکل دیجیتال همسک و پارک کودک روستای علی آباد سبزدشت از دیگر طرح‌های روستایی بود که در مجموع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان بافق یک بخش مرکزی، سه دهستان، ۲۸ شورای اسلامی و ۲۶ دهیاری مصوب و بیش از ۱۰۰ پارچه روستا و آبادی دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزارنفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب‌شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح توسعه روستایی بافق کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق

مرادی پور معاون امور بانوان فرمانداری بافق گفت: نمایشگاه جواهرانه به همت پرچم داران عفاف و حجاب شهرستان بافق برپا شده است. 

او افزود: این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی از جمله جواهری در تونل زمان، گفت و گوی دخترانه، کافه چالش، میز کتاب، دیوار آزاد و ملزومات حجاب است. 

مرادی پور بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز