Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدصالح رفعتی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان گنبدکاووس ویژه تابستان امسال که در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، اظهار داشت: کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در دارالقرآن مبین، کانون دختران میثاق و پسران شهید رجایی و کلاس‌های رباتیک گروه پژوهش برای دانش‌آموزان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی استقبال دانش‌آموزان شهرستان از کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی نسبت به سال گذشته گفت: رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله قرآن، بازیگری، صنایع دستی، آرایشگری و خیاطی و ۲۰ رشته ورزشی از جمله فوتسال، فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال، رزمی، ژیمناستیک، دوومیدانی، بدنسازی و ایروبیک تابستان امسال به علاقه مندان آموزش داده‌ شد.

معاون آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین از مربیان و دانش آموزان این شهرستان که در سطح کشور در رشته های مختلف فرهنگی، هنری، سرود، قرآن، طرح دادرس و تربیت بدنی حائز رتبه شدند، قدردانی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم از پدران و مادرانی که با ایجاد انگیزی در فرزندان خود و اعتماد به آموزش و پرورش زمینه رشد و ترقی آنان را فراهم کردند، قدردانی کرد و گفت: این شهرستان به دلیل برنامه‌ریزی حوزه‌های آموزشی و پرورشی روز به روز موفق‌تر از قبل در مسیر ارتقای سطح علمی حرکت می‌کند.

عبدالقدیر کریمی کسب رتبه‌های خوب کشوری و بین المللی توسط دانش آموزان گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف ورزشی را افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان دانست.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از شماری از فرهنگیان فرهیخته بازنشسته گنبدکاووس تقدیر شد.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس فرهنگی طرح اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد