Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات کشتی روسیه از سفر حمید سوریان به این کشور بسیار خوشحال بوده و اظهار داشتند که او قهرمانی از جنس آنهاست. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز یکشنبه گذشته علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه حمید سوریان نایب‌رئیسش راهی مسکو شد تا دیداری با مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها صبح روز دوشنبه جلسه دوساعته‌ای پیرامون مسائل مختلف کشتی و همکاری دو کشور در محل فدراسیون کشتی این کشور داشتند و سپس مامیاشویلی، دبیر و سوریان را به ضیافت شام دعوت کرد. در این جلسه غیر رسمی نماینده‌ای از سفارت ایران در روسیه نیز حضور داشت.

نکته جالب توجه در این دیدارها، خوشحالی روس‌ها از حضور حمید سوریان در این کشور بود. مامیاشویلی با اشاره به شکست نمایندگان کشتی فرنگی این کشور در سال‌های قهرمانی حمید سوریان مقابل کشتی‌گیر ایرانی، اعلام کرد که سوریان قهرمانی از جنس آنهاست و از اینکه وی از این پس به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر همکاری می‌کند، بسیار ابراز خوشحالی کرد.

همچنین مامیاشویلی تماسی با رئیس اتحادیه جهانی داشت تا دبیر با نناد لالوویچ صحبت کند. این اولین گفت‌وگوی رئیس اتحادیه جهانی و علیرضا دبیر بعد از انتخابات فدراسیون کشتی ایران بود.

دعوت رسمی فدراسیون کشتی از مامیاشویلی؛ رئیس کشتی روسیه برای جام‌جهانی به ایران می‌آید

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود