Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ورزشگاه تختی جم آماده میزبانی از بازی هفته دوم لیگ برتر شد و بازیکنان تیم پارس جنوبی منتظر پیش پرداخت ۳۰ درصدی هستند. تاریخ انتشار: 12:58 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۲۵۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پارس جنوبی امروز (چهارشنبه) راهی جم شد و خود را آماده میزبانی از تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندلی‌های این ورزشگاه به همراه گیت‌های بلیت فروشی به طور کامل نصب شده‌اند. از این رو تنها سامانه فروش الکترونیک بلیت‌ها باقی مانده که آن هم طبق شنیده‌ها به زودی راه اندازی می‌شود. به این ترتیب عوامل این باشگاه با توجه به فرصتی که از سازمان لیگ گرفتند می‌توانند در ورزشگاه تختی جم میزبان ذوب‌آهن  باشند.

این در حالی است که باشگاه پارس جنوبی همچنان مدیرعامل ندارد و تمام کار‌های این تیم را فراز کمالوند به کمک کارمندان باشگاه انجام می‌دهد چرا که بهرام رضاییان استعفا داده و محمد مرادی هم هنوز حکم مدیرعاملی خود را نگرفته و طبیعتا مسئولیتی قبول نمی‎کند.

از طرفی شنیدیم قرار است ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پارس جنوبی قبل از بازی با تیم ذوب‌آهن پرداخت شود. به نظر می‌رسد بازیکنان نسبت به عدم پرداخت مطالبات‎شان خیلی ناراحت هستند. ظاهرا در صورت عدم پرداخت این ۳۰ درصد وعده داده شده، اتفاقات تازه‌ای در این تیم رخ خواهد داد و بازیکنان با توجه به مشکلات متعدد تیم‎شان واکنش دیگری نشان می‎دهند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی پارس جنوبی جم میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان