Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم محور اصلی اقتصاد دانش‌بنیان هستند و باید این فرهنگ هرچه بیشتر در جامعه ترویج شود.

وی اضافه کرد: محوریت فعالیت‌های دانش‌بنیان با دانشگاه است. اگر دانشگاهی در بطن جامعه باشد، می‌تواند خیلی اثرگذار باشد. دانشگاه‌ می‌تواند در فرهنگ و اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر لزوم ترویج استارتاپ‌ها تاکید کرد و ادامه داد: پارک علم و فناوری استان بوشهر تا بهمن‌ماه تکمیل خواهد شد و امیدواریم زیرساخت‌ها در این حوزه به خوبی توسعه یابد.

امام جمعه بوشهر نیز گفت: استان بوشهر ظرفیت فوق‌العاده بالایی دارد و آمادگی دارد که اولین استانی باشد که بیکاری را به صفر می رساند. اینقدر ظرفیت در استان وجود دارد که در آینده نیاز به نیروی کار دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی برای کسب و کارهای اینترنتی در استان بوشهر وجود دارد افزود: در عرضه حضور در فضای مجازی استان اول ایران هستیم.

وی بیان کرد: اخیرا طرحی دادیم که یک همایش در عرصه کسب و کارهای اینترنتی و بومی‌شده آن در استان طراحی کنیم که فضا را برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی در استان آماده می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید نگاه‌ها در استان از اشتغال دولتی به سمت کارآفرینی برود، افزود: کسب و کارهای اینترنتی می‌تواند نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر داشته باشد.

کد خبر 4704796

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سورنا ستاري امام جمعه بوشهر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!