Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ با حضورحسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، خانم شبکوکا معاونت فرهنگی اجتماعی فرمانداری شهرستان ری ،مهدی مجیدی بخشدار کهریزک،علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو ،مسئولان ورزش روستایی فدراسیون ورزشی استان تهران ، علی کلهر رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک ، صداقت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و هئیت همراه، اصحاب رسانه ومطبوعات شهرستان ری ،دهیاران و اعضاء شورای اسلامی روستاهای شهرستان و ورزشکاران و اهالی روستای قمصر مراسم اختتامیه اولین المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری در محل سالن چند منظوره ورزشی شهدای روستای قمصر برگزارشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و با اشاره به نقش و جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روانی جوانان و با تاکید بر توجه به اخلاق و ارزش های انسانی و اسلامی در کنار ورزش، اظهار داشت : هدف از برگزاری این چنین المپیاد ورزشی در روستاهای شهرستان ری استعداد یابی و ایجاد انگیزه و بوجود آوردن رقابت سالم میان جوانان و نوجوانان روستاها می باشد .

 حاج یارمراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصر نیز ضمن تبریک هفته دولت ، ورزش را موجب شادی و نشاط  دانست و با تاکید بر لزوم تخلیه هیجانات منفی جوانان به عنوان یکی از راه های کاهش خشونت،گفت: جوانان و نوجوانان در فضای شاد انگیزه بیشتری برای بروز و ظهور خلاقیت ها خواهند داشت.

 در این دوره از المپیاد ورزشی  ورزشکاران روستای قمصر در میان حدود 40 روستای شرکت کننده توانست با کسب 75 مدال رنگارنگ در رشته های مختلف عنوان قهرمانی را از آن خود نمود و ورزشکاران روستای چالطرخان و چهلقز به ترتیب عنوان های دومی و سومی را کسب نمودند.

در پایان مراسم از کلیه کسانی که در برگزاری این المپیاد ورزشی همکاری نموده با اهداء تندیس و لوح سپاس قدردانی بعمل آمد و اهداء جوایز ویژه و کاپ قهرمانی به سه روستای که با کسب مدالهای بیشتر در بین 40 روستا عنوان اول تا سوم را کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان و نوجوانان خشونت دولت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق