Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان شاه علی در گردهمایی روسای هیات های پزشکی ورزشی ناظرین ستاد سلامت استان در سرای ورزشکاران اصفهان اظهار داشت:  نظارت و ارزیابی اماکن و باشگاه های ورزشی نباید مختص کلانشهر اصفهان باشد و نیاز است که در تمامی محله ها و شهرستان ها تسری پیدا کند.

وی بر اجرای هرچه بیشتر طرح های ارزیابی و نظارت در نقاط دوردست و همچنین تمامی محله ها استان اشاره کرد و ادامه داد: موضوعات یاد شده باید در  مکان های ورزشی استان به ویژه در مسابقات کمتر برخوردار اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای نظارت بر اماکن و باشگاه‌های ورزشی را ضروری دانست و افزود: استفاده از توان فعالان این امر بسیاری از مشکلات کنونی را حل و فصل کند.

شاه علی با بیان اینکه هم اکنون خدمات و توانایی های هیات پزشکی ورزشی حلقه گمشده در ورزش به شمار نمی‌رود، خاطرنشان کرد: با این حال باید نقش این هیات در انجام وظایف پیش از گذشته پررنگ تر تا میزان سلامتی ورزشکاران و کیفی سازی ورزش به دنبال آن حاصل شود.

وی افزایش توجه ها به موضوع بیمه ورزشی را با اهمیت دانست و ادامه داد: این مهم می تواند کاهش دغدغه های ناشی از معضلات پزشکی را در پی داشته باشد و همچنین نوعی حمایت از ورزشکار در زمان وقوع حوادث تلقی شود.

معاون اداری مالی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت بیشتر از بازرسان را خواستار شد و افزود: این افراد نمایندگان اداره کل و فدراسیون‌های ورزشی هستند و باید به طور ویژه و به خصوص در بحث حق الزحمه از آنها حمایت کرد تا بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

شاه علی تاکید کرد: استفاده از قابلیت های خیران و همچنین خرد جمعی سبب ارتقای کمی و کیفی در ورزش می شود.

گردهمایی روسای هیات های پزشکی ورزشی ناظرین ستاد سلامت استان اصفهان با حضور مسوولان استانی و شهرستانی این هیات و اداره کل ورزش و جوانان با هدف بررسی چالش های این بخش و راهکارهای پیشرفت روز چهارشنبه در سرای ورزشکاران مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزار شد.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در اصفهان فعالیت می کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود