Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:17:48 GMT

کارگاه آموزشی عملیات محرم در بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۰۵۳

کارگاه آموزشی عملیات محرم در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی عملیات محرم اظهار داشت: برگزاری این دوره‌های آموزشی از اهمیت بسیار زیادی برای ایجاد آمادگی برای مراسم و برنامه‌های محرم برخوردار است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی به نقش موثر مبلغین در تبیین بیانیه گام دوم و تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام، این کارگاه آموزشی نقش مهمی در آموزش مبلغین در راستای تبیین محورهای ذکر شده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از محورهای برگزاری کارگاه آموزشی عملیات محرم ۱۴۴۱ در استان بوشهر می‌توان به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تقویت و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد.

این کارگاه اموزشی در دو بخش ویژه روحانیون مستقر و ائمه جماعات استان و همچنین ویژه‌ی مدیران و کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی حجج اسلام طالبی و عسکری از اساتید برجسته کشوری به عنوان مدرس دوره به آموزش شرکت کنندگان خواهند پرداختند.

کارگاه آموزشی دو روزه عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱هجری قمری ۶ و ۷ شهریور ۹۸ در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در حال برگزاری است و در ادامه آن دوره های ویژه مبلغات و بانوان فرهیخته و همچنین اقشار تأثیرگذار دینی از قبیل مداحان و شعرای آئینی و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4705128

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر محرم‌پور؛ دبیر اتاق تبریز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، هدف از برگزاری این سمینار را تقویت نقش روابط‌عمومی‌ها به‌خصوص در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی گفت: در موارد متعددی شاهد استفاده تزیینی از عنوان روابط عمومی در بخش خصوصی و بخش دولتی هستیم، حتی در بسیاری از موارد در مجموعه‌های ما، بخشی به نام روابط عمومی وجود ندارد، این در حالی است که اگر روابط عمومی‌ها نباشند، خروجی تلاش‌های انجام شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها عبث خواهد ماند.

محرم‌پور گردش حجم عظیم اطلاعات و محتوا چه در حوزه دیداری و چه شنیداری را مدیون روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به‌نوعی کار تصویرسازی از امور را انجام می‌دهند و هر فعل و انفعالی در مجموعه‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، بازرگانی و ... صورت بگیرد، بدون حضور روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

دبیر اتاق تبریز، هوش مصنوعی را یکی از چالش‌های مهم چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر ما با مسیر عجیب و غریبی سر و کار داریم و تشخیص سره از ناسره کار آسانی نیست و این می‌تواند چالش جدی برای تولید محتوا به حساب بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما به ابزار هوش مصنوعی مجهز نشوند، شاید در آینده کارکرد خود را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد