Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:07:59 GMT

اموال مسروقه خود را درسامانه نماپیدا کنید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۱۱۳

اموال مسروقه خود را درسامانه نماپیدا کنید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار مسعود منفرد، جانشین پلیس آگاهی ناجا در همایش یک روزه کارکنان پلیس آگاهی استان کرمان گفت: هدف اصلی این همایش هماهنگی بین مجموعه پلیس آگاهی، پلیس‌های تخصصی و دوایر تجسس کلانتری‌ها در زمینه کاهش جرائم است که در این راستا کاهش فاصله بین وقوع و کشف را برنامه ریزی و پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هدف دیگر برگزاری این همایش رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن است که برنامه ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته و پیگیر اجرای مطلوب دستورالعمل‌ها در استان‌ها هستیم.

او تصریح کرد: یکی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در رابطه با عملکرد پلیس، تلاش مضاعف جهت رسیدن مالباختگان به اموال مسروقه بوده است که در این رابطه اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

سردار منفرد بیان داشت: در همین رابطه سامانه‌ای در پلیس آگاهی ناجا به عنوان "نما" راه اندازی شده که اموال مسروقه بلاصاحب در آن قرار گرفته و مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند اموال سرقتی خود را شناسایی کنند تا به آن‌ها بازگردانده شوند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا در ادامه درباره وضعیت استان کرمان بیان کرد: با توجه به برخی شرایط، وقوع جرائم به ویژه سرقت در سال جاری افزایش داشته، اما در ۵ ماهه ۹۸ کشف جرائم نسبت به وقوع افزایش یافته و در استان کرمان وضعیت کشف نسبت به وقوع نسبت به کشور بسیار مطلوب است .

او تاکید کرد:مطمئنا با تلاش فرمانده انتظامی استان و کارکنان پرتلاش این استان این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در حاشیه همایش یک روزه کارکنان پلیس آگاهی سراسر استان و دوایر تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در سال رونق تولید یکی از اولویت‌های ناجا برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و قاچاقچیان است که این یکی از وظایف مهم پلیس آگاهی به شمار می‌رود.

او افزود: هدف از برگزاری این همایش، همفکری و ارزیابی عملکرد ۵ ماهه سال جاری و تدبیر و برنامه ریزی برای مبارزه با قاچاق کالا، جرائم خشن و به ویژه باند‌های سازمان یافته است.

سردار ناظری با اشاره به فعالیت قرارگاه مقابله با سرقت و تلاش در زمینه پیشگیری و پیگیری جرائم به ویژه سرقت، تصریح کرد: همه کارکنان پلیس آگاهی در شناسایی و برخورد با سارقین با عزمی جدی فعالیت و مقابله می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: باید برای مقابله با سرقت‌ها برنامه ریزی جدی تری داشت و با توجه به موضوعات استان، برای شناسایی و برخورد با سرقت‌های مسلحانه و خشن و سرقت‌های خرد که مردم را آزار می‌دهد، با پشتیبانی دستگاه قضایی تلاش می‌کنیم.

او افزود: باید برای جرایم خشن مثل قتل و آدم ربایی برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم چراکه بعضا افراد و گروه‌هایی که از استان ما تردد دارند مرتکب این جرائم می‌شوند.

سردار ناظری اظهار داشت: در این رابطه نقش اصلی را مردم می‌توانند هم در پیشگیری و هم در حفاظت از اموال خود ایفا کنند و به مردم قول می‌دهیم در کنترل و مقابله با سرقت برخورد محکم تری با همکاری سازمان‌های دخیل در این حوزه داشته باشیم و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح

اموال مسروقه در سامانه نما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت