Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گنج آباد جیرفت گفت: مرکز جامع خدمات سلامت گنج آباد با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال و زیربنای ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری می‌رسد که بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر را تحت پوشش دارد و هشت بهورز در این مرکز ارائه خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز به طور همزمان سه پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ دهنو فتح المبین، ده پیش و اسفندقه هر کدام با اعتباری بیش از ۳۴۰ میلیون تومان و زیربنای ۱۲۰ متر مربع افتتاح شدند و یک دستگاه آمبولانس با اعتبار یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان هم به ۱۱۵ شهر ساردوئیه اختصاص یافت.

مکارم با اشاره به افتتاح پایگاه سلامت شهری سرجاز با اعتبار ۷ میلیارد ریال و زیربنای ۲۷۰ متر مربع از محل طرح‌های تحول سلامت در جیرفت گفت: این پایگاه بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: در هفته دولت ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال و با زیربنای حدود ۵ هزار مترمربع در جنوب کرمان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

او افزود: این پروژه‌ها شامل، ستاد شبکه بهداشت، اورژانس پیش بیمارستانی، مرکز جامع خدمات سلامت، پایگاه سلامت شهری، خانه بهداشت، اورژانس جاده‌ای در راستای ارتقای خدمات سلامت منطقه جنوب کرمان افتتاح شد.

ظهر امروز با حضور دکتر اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کمالی پور نماینده شهرستان‌های جیرفت عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت و دیگر مسئولان شهرستان ۵ پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ح

بهره برداری ازچند طرح بهداشتی همزمان با هفته دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز معلم یک بسته اینترنتی را برای معلم‌هایی که در نرم‌افزار شاد حضور دارند، اختصاص می‌دهیم.

براساس گزارش ایسنا، زارع‌پور ادامه داد: معلمان عزیز تا سقف ۳۰ گیگابایت از این بسته اینترنتی به صورت رایگان استفاده کنند. این بسته به صورت اتوماتیک برای آنان فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگرهای سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. این پایگاه پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواهد بود.

زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشورهای همسایه و کشورهای متقاضی و ارسال ماهواره به مدارهای مختلف جو وجود خواهد داشت.

وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خطهای رند اپراتورها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901743

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست