Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: خانم جوانی ۳۰ ساله با در دست داشتن پرونده‌ای از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای به پلیس فتا مراجعه و با اعلام شکایت از فرد ناشناسی، اظهار کرد: ساکن شهر تهران می‌باشد و اخیراً فردی مطالب غیر واقعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‌کند که انتشار این مطالب علاوه بر اینکه بر زندگی شخصی وی لطمه وارد کرده است موجب بی آبروی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با بیان اینکه شاکی اظهار می‌داشت: این رفتار فرد ناشناس موجب شده که اطرافیانش به وی سوء ظن پیدا کرده اند، پارا فراتر گذاشته و عکس‌های خصوصی اش را در فضای مجازی شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

وی گفت: تیم مهندس پلیس فتا وارد عمل شدند و در پایش‌های اطلاعات، ماموران پلیس فتا موفق شدند مردی ۳۰ ساله ساکن تهران را شناسایی کنند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا، متهم را به شاکی معرفی کردند و شاکی اظهار داشت که این مرد از همکاران وی است و اینکه وی چطور و چگونه تصاویر شخصی من را در اختیار دارد نمی‌دانم.

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم گرفته شد.

این مقام انتظامی با اشاره اینکه متهم به پلس فتا دعوت شد، ادامه داد: متهم پلیس حضور در پلیس فتا در این رابطه اظهار کرد: من و شاکی همکار هستیم، پس از گذشت مدتی بین ما اختلاف مالی پیش آمد و هرچه از شاکی می‌خواستم که طبق حساب و کتاب من تسویه حساب مالی کند وی توجهی نمی‌کرد و حاضر به این کار نبود تا اینکه در موعدی از زمان، وارد اتاقش شدم و گوشی وی روی میز بود. وسوسه شدم از شاکب تلافی کنم. در کنجکاوی اول متوجه شدم که کوشی وی فاقد قفل نیستسریع وارد قسمت گالری شدم و تعدادی از عکس‌های وی را به گوشی خودم فرستادم و قبل از اینکه شاکی به اتاقش بازگردد، محل را ترک کردم.

رئیس پلیس فتا تهران با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی گرفت در خاتمه گفت: استفاده از قفل‌های ورودی و رمزگذاری برروی سیستم‌های سخت افزاری وبرنامه‌های نرم افزاری خودبا عث عدم دسترسی و سوء استفاده توسط دیگران می‌شود، همانگونه که ما برای حفظ اموال شخصی و مالی خود تمهیداتی را در نظر می‌گیریم باید در این فضا به مسائل امنیتی نیز توجه کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس فتا شبکه اجتماعی عکس خصوصی انتقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سرنوشت تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» مشخص شد فصل جدید این سریال وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران از مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.   به گزارش فارس، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.   اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.   پیگری‌های خبرنگار فارس از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.   وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.   لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.   بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳   اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.   گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟   وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟   ۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.   در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد