Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:07:08 GMT

راه‌اندازی فروشگاه‌های شهروند در کلانشهرهای کشور

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۹۳۸

راه‌اندازی فروشگاه‌های شهروند در کلانشهرهای کشور

مدیرعامل شرکتهای فرشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از راه‌اندازی فروشگاه‌های شهروند در کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: تا پاییز امسال فروشگاه شهروند در کلانشهرها افتتاح خواهد شد. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز با حضور مرتضی الویری، شهربانو امانی، سیدمحمود میرلوحی از اعضای شورای شهر تهران و مجتبی موسوی شهردار منطقه یک و مسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکتهای فرشگاه زنجیره‌ای شهروند همزمان چهل و یکمین و چهل ودومین فروشگاه شهروند در مهرشهر کرج و بلوار ارتش واقع در منطقه یک افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سریع‌القلم در حاشیه افتتاح فروشگاه شهروند واقع در بلوار ارتش (شمیران سنتر) اظهار کرد: امروز همزمان با هفته دولت چهل و یکمین و چهل و دومین فروشگاه شهروند به بهره‌برداری رسید و در واقع چهل و یکمین فروشگاه در مهرشهر کرج به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح و چهل و دومین فروشگاه شهروند نیز با حضور اعضای شورای شهر تهران و شهردار منطقه یک به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: فروشگاه شهروند در مهرشهر کرج نخستین فروشگاه شهروند در خارج از شهر تهران است که این فروشگاه باحضور رئیس شورای شهر کرج و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که این فروشگاه در مساحتی حدود 2500 متر به بهره‌بردرای رسیده است.

وی ادامه داد: دو فروشگاهی که امروز به بهره‌بردرای رسیدند به لحاظپ استاندارهای فروشگاه شرایط خوبی را نسبت به سایر فروشگاه‌های قبلی دارند و در واقع همه موارد ارن این حوزه را پاس کردند علاوه بر اینکه فروشگاه شهروند در بلوار ارتش در مساحتی حدود 1500 متر فراهم شده است که در این فروشگاه در این منطقه جغرافیایی خواروبار و مایحتاج روزانه شهروندان در آن ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکتهای فرشگاه زنجیره‌ای شهروند افزود: تلاش شده است که فروشگاههاهی شهروند در فضای خوب و مناسبی فراهم شود علاوه بر اینکه با تاکید شهردار تهران و اعضای شورای شهر تهران در این شرایط اقتصادی کمک کنیم تا خرید مردم با حداکثر تخفیف همراه باشد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده تخفیف حدود 50 درصدی برای کالاهای فروشگاه شهروند در بلوار ارتش پیش‌بینی شده است. که این تخفیف حدود 24 ساعت ادامه خواهد داشت.

سریع‌القلم با اشاره به استاندارسازی صورت گرفته در دو فروشگاه مورد اشاره تصریح کرد: در این دو فروشگاه تدبیری برای راه‌اندازی صندوق‌های سیار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پاییز امسال فروشگاه شهروند در شیراز به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: در نظر داریم در سایر کلانشهرها از جمله مشهد، تبریز و اصفهان نیز که در اولویت قرار دارند فروشگاه شهروند دایر کنیم.

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی