Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:55:11 GMT

بهره برداری از ۲۹ طرح در جنوب خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۰۷۴۳

بهره برداری از ۲۹ طرح در جنوب خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش ایرنا، از این تعداد ۱۳ طرح با هزینه ۸۲ میلیارد و ۳۶۱ میلیوین ریال در شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار گرفتند.

این طرحها شامل سه طرح آبرسانی و ایستگاه پمپاژ آب ، هشت طرح مخابراتی شامل راه اندازی و توسعه اینترنت پرسرعت، توسعه تلفن همراه و فیبر نوری و ۴G  و چمن مصنوعی مجتمع آموزش عالی و مجتمع تجاری خورشید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در شهرستان خواف نیز ۱۴ طرح شامل طرح آبرسانی مجتمع شهید کریمی روستای کال شور، استخر ذخیره آب کشاورزی روستای ده خطیب ، طرح آبیاری کم فشار و آسفالت معابر روستای زوزن، چهار طرح شهرداری قاسم آباد و شش طرح مخابراتی به بهره برداری رسید که برای اجرای آنها ۴۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 در شهرستان بجستان نیز دو طرح به ثمر نشست و عملیات اجرایی یک طرح آغاز شد.

طرحهایی که در بجستان به بهره برداری رسیدند شامل اقامت گاه بومگردی امیریه روستای فخر آباد و طرح هادی روستای سردق بود که برای اجرای آنها هشت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

همچنین عملیات اجرایی گلخانه هیدروپولیک طرح هلندی کشت گوجه فرنگی در روستای فخر آباد بجستان آغاز شد که برای اجرای آن ۴۰۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

طی هفته دولت در مجموع ۱۴۵ طرح در بخش های مختلف با هزینه ۸۸۵  میلیارد ریال در شهرستان های گناباد، خواف و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

شهرستان های خواف، بجستان و گناباد در مجموع با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۶۷، ۲۷۸ و ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح گناباد خواف بجستان کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام