Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:08:42 GMT

بازگشت کمال با بانداژ و آتل به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۰۷۸۳

هافبک پرسپولیس در شرایطی امروز در تمرین این تیم حاضر شد که مراحل ابتدایی درمانی خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا بعد از پشت سر گذاشتن هفتمین مصدومیت از ناحیه کتف، در نهایت تصمیم گرفت زیر تیغ جراحی برود و از این دردسر خارج شود. هافبک سرخپوشان که در آستانه لیگ نوزدهم تحت عمل جراحی قرار گرفته، احتمالا با دوری سه ماهه از تمرینات گروهی و سنگین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


هافبک دفاعی سرخپوشان با توجه به مراسم معارفه محمدحسن انصاریفر، مدیرعامل جدید این باشگاه در محل تمرین حاضر شد و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایش نیز قرار گرفت و برای او آرزوی موفقیت کردند. کمال کامیابی نیا در شرایطی در تمرین امروز حاضر شد که با بانداژ کتف و آتلی که بسته بود، نشان از مراحل ابتدایی درمان و شرایط سختی که برای بازگشت پیش رو دارد، خبر می‌دهد.

 

پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی برابر نساجی امید عالیشاه، کاپیتان اول خود را در اختیار نداشت. این بازیکن که به طرز عجیبی به علت درگیری با برایان دابو در بازی سپاهان اخراج شده بود، یک جلسه محرومیت خود را سپری کرد.

امید عالیشاه در این فصل عملکرد بسیار خوب و تاثیرگذاری داشته و در خط حمله پرسپولیس خود را به عنوان یک مهاجم سایه کارآمد ثابت کرده است. او با دوندگی بی‌امان خود کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کند.

عالیشاه که در تیم اوسمار جایگاه خوبی در ترکیب اصلی پیدا کرده، علی‌رغم برتری تیمش در این هفته بعید است که به ترکیب برنگردد و باید منتظر بسته شدن دوباره بازوبند به بازوی او در هفته آینده باشیم.

عالیشاه در تمرین امروز پرسپولیس به طور کامل کنار بازیکنان ذخیره تمرین کرد تا آماده دیدار آینده تیمش برابر هوادار بشود.

دیگر خبرها

  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • بدل آنچلوتی در تمرین پرسپولیس (عکس)
  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)