Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@02:18:48 GMT

شوی تبلیغاتی با «ام.آر.آی» در ممسنی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۰۹۹۲

شوی تبلیغاتی با «ام.آر.آی» در ممسنی

این اتفاقات باعث شد افکار عمومی در شبکه های اجتماعی چرخاندن دستگاه ام آر آی را خارج از شان مردم دانسته و بگویند این رفتارها بیشتر جنبه تبلیغاتی و نمایش عملکرد داشته است.

ورود دستگاه «ام.آر.آی» به ممسنی با حواشی مختلفی همراه شد. عده ای با نصب بنر بر روی کامیون حمل دستگاه و با بلندگو از نماینده مجلس برای تامین آن تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جنوب نیوز، دوشنبه شب در شهر ممسنی اتفاقی افتاد که نگاه مردم و  افکار عمومی را به خود جلب کرد. در آن شب کامیون حمل دستگاه «ام آر آی» توسط عده ای در شهر چرخانده شد و در کنارش نیز بعضی ها با بلندگوی در دست از گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای این ام آر آی تشکر می کردند.

تقدیر از نماینده مجلس به همینجا ختم نشد بلکه بر روی کامیون نیز بنری نصب شده بود که نشان می دهد این دستگاه پزشکی با اقدامات نماینده مجلس مذکور تامین شده است.

این اتفاقات باعث شد افکار عمومی در شبکه های اجتماعی چرخاندن دستگاه ام آر آی را خارج از شان مردم دانسته و بگویند این رفتارها بیشتر جنبه  تبلیغاتی و نمایش عملکرد داشته است.

افکار عمومی اعتقاد دارند که عرصه سلامت و بیماری مردم جایی برای نمایش ها و یا کارناوال های تبلیغاتی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس  گفت: این اتفاق و گرداندن دستگاه ام آر آی در شهر جنبه تبلیغی نداشته و  به دلیل ناهماهنگی و اشتباهی از طرف راننده کامیون چنین سو تفاهمی به وجود آورده است.

در این خصوص فرماندار ممسنی در خصوص استقبال شهروندان ممسنی از دستگاه (ام آر آی) گفت: با اینکه بیمارستان این شهرستان به شهرستان های همجوار خود خدمات ارایه می کند و این شهرستان دارای بیشترین تعداد پزشک است اما دستگاه (ام آر آی) برای مردم ممسنی تبدیل به خواست عمومی شده است.

داوود ایوبی ادامه داد: با پیگیری های مداوم مسعود گودرزی نماینده شهرستان نورآباد، هیئت رئیسه علوم پزشکی استان فارس و پیگیری های فرمانداری ممسنی از طریق استانداری دستگاه (ام آر آی) به قیمت ۲۵ میلیارد تومان تهیه شد.

وی ضمن تاکید به اینکه آوردن دستگاه (ام آر آی) در راستای تبلیغات نبوده است گفت: در خصوص انتقال دستگاه به بیمارستان مشکل پیش آمده است. در نورآباد دو بیمارستان جدید و قدیم وجود دارد که بیمارستان جدید در محله اسکان عشایر قرار دارد و بیمارستان قدیم تبدیل به اورژانس ۱۱۵ و پیراپزشکی شده است. راننده بجای انتقال دستگاه به بیمارستان جدید راهی بیمارستان قدیم واقع در مرکز شهر شده است.

این مسئول در خصوص بنر تبلیغاتی و اینکه اسکورت  دستگاه و بلندگویی که مدام اقدام نمیانده مجلس را گوشزد می کرد گفت: این موضوع که این افراد قصد تخریب یا تبلیغ وی را داشته اند در حال بررسی است.

وی گفت: در صورت اطلاع یافتن از اهداف این اقدام با اشخاصی که مصوب تبلیغ شده اند برخورد جدی خواهد شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس