Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه از خطوط تولید ایران خودرو، از جدیت برای به روز رسانی معوقات و همچنین تعهدات فروش‌های فوری محصولات خبر داد.
مقیمی افزود: تا ابتدای شهریورماه امسال 136 هزار و 307 دستگاه تولید کرده ایم که با تحقق اهداف تولید، علاوه بر پاسخگویی به تمامی تعهدات معوق، امکان ایجاد تعهد جدید را نیز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال لازمه دستیابی به هدف تولید حمایت از سوی نهادهای مرتبط دانست.
مقیمی تاکید کرد: مهم ترین مساله ای که در حال حاضر با آن مواجه هستیم تقدینگی برای تکمیل و تولید خودرو است، برآورد صورت گرفته 30 هزار میلیاد تومان است که بخشی از آن از طریق فروش محصولات تامین خواهد شد اما بخشی دیگر از آن باید از محل‌های دیگر تامین شود.
وی با بیان این که با افزایش ساخت داخل قطعات برای محصولات تولیدی، تا 40 میلیون یورو کاهش ارزبری خواهیم داشت از تامین بخشی از نیاز ارزی از محل صادرات خودرو و قطعه خبر داد و گفت: میزان ارزبری، در ادامه تولید امسال افزایش نیز خواهد داشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد:‌ به دنبال این هستیم تا با ایجاد هم افزایی میان بخش های مختلف زنجیره ارزش تولید خودرو شادابی و انگیزه بالایی را در قطب اصلی تولید صنعتی کشور ایجاد کنیم.
مقیمی در پایان خواستار حمایت از صنعت خودرو کشور توسط نهادهای تصمیم گیرنده شد و گفت: اقدامات اجرایی در داخل ایران خودرو درحال انجام است و با حمایت از سوی دستگاه های ذیربط تمامی برنامه ها قابل اجرا خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معدن و تجارت خودرو صنعت ایران خودرو خودرو معدن و تجارت کارخانه قطعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو