Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آبرسانی بندر امام خمینی(ره) آب جنوب شرق خوزستان گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده برای کاهش و قطع آب مصرفی صنایع پتروشیمی، مشکلی برای تامین آب شرب مردم بندرامام خمینی(ره)، بندرماهشهر و بندرهندیجان وجود ندارد. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالمحمد سخراوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه صبح روز سه‌شنبه به مدت 4 ساعت پمپاژ آب از کوت امیر به سمت تاسیسات آبرسانی بندر امام خمینی(ره) که وظیفه تامین آب شرب صنایع پتروشیمی، بندرامام خمینی(ره)، بندرماشهر، بندرهندیجان را دارد، قطع شد اظهار داشت: بتون کیلومتر 19 کانال آبرسانی مناطق شهری دچار تخریب شده بود که این تخریب در حال اتلاف آب و خراب شدن سازه کانال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بحث و تبادل نظرهای مختلفی درباره زمان اجرای تعمیرات انجام شد و قرار بود این کار در مهر ماه که مصرف آب شرب مصرفی کمتر و هوا خنک‌تر می‌شود، صورت بگیرید ولی به دلیل احتمال افزایش تخریب کانال تصمیم گرفته شده در روز سه‌شنبه انجام شود.

سخراوی در ادامه تاکید کرد: به خاطر قطعی آب ارسالی از کوت امیر و احتمال کاهش فشار و یا قطعی آب شرب اطلاع‌رسانی به اداره آبفا بندرامام خمینی(ره)، بندرماهشهر و بندرهندیجان انجام و تاکید شد سه‌شنبه به علت وجود آب در کانال و قابلیت مانور عملیاتی، قطعی آب نداریم.

آب بندرماهشهر در روزهای آینده قطع و دچار افت فشار می‌شودلرستان|‌ بی‌آبی در گرمای 45 درجه پلدختربحران آب در بلوچستان| تعلل پیمانکاران عامل تاخیر در پروژه های آبرسانی چابهاراوج محرومیت در 5 کیلومتری مشهد؛ «مهدی‌آباد یک روز از ته دل خندید»

مقام مسئول در آب جنوب شرق خوزستان با تاکید بر اینکه روز چهارشنبه آب مناطق شهری تحت پوشش قطع نمی‌شود بیان کرد: از صبح روز سه‌شنبه مساله تامین آب شرب مصرفی با کاهش و قطع آب مصرفی صنایع پتروشیمی در حال مدیریت است و آبرسانی به شهرهای بندرامام خمینی(ره)؛ بندرماشهر و هندیجان از طریق آب موجود در کانال آبرسانی تامین شده است.

وی افزود: صبح روز سه‌شنبه آب ارسالی از کوت امیر به مدت 4 ساعت و میزان 120 هزار مترمکعب  کاهش داده شد و تمام تلاش آب جنوب شرق این بوده است که از سهمیه آب شرب مصرفی مردم منطقه کم نشد و به جای آن میزان آب صنایع پتروشیمی را کاهش و قطع کردیم.

سخراوی در ادامه تاکید کرد: طبق هماهنگی انجام شده با مدیر امور بهره‌برداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشمی آب مخازن ذخیره‌سازی صنایع پتروشیمی تامین شده است و با تعامل سازنده صنعت، آب کانال فقط به مصرف آب شهری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، ایستگاه شماره 1 تاسیسات آبرسانی بندر امام (ره)، آب شرب بهداشتی شهرهای بندر امام خمینی(ره)، بندرماهشهر، بندرهندیجان و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را تامین می‌کند. اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر طی اطلاعیه جداگانه از قطعی و کاهش افت فشار آب در روزهای  سه‌شنبه و چهارشنبه به دلیل تعمیر شکستی کانال انتقال آب توسط شرکت آب جنوب شرق، خبر داده بودند که با مدیریت و هماهنگی به موقع مسئولان آب جنوب شرق با صنایع پتروشیمی برای ذخیره‌سازی آب موردنیاز و کاهش و قطع مصرف آب مصرفی صنایع، قطعی آب در مناطق شهری انجام نشد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در دومین جلسه قرارگاه پایش آب مشهد در سال جاری که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد گفت: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی انجام و با متخلفانی که دارای انشعاب غیرمجاز آب بویژه در باغ ویلا‌ها هستند برخورد می‌شود.

محسن داوری افزود: بالادست سد‌ها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسئولان اجرایی است؛ و لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب بویژه در بالادست سد‌ها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط شهرستان مشهد باشد.

وی گفت: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست درحالکیه مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز، ضمن اجحاف در حق سایر مشترکین مجاز، به منابع آبی صدمه بزنند و فقط به دنبال منافع خود باشند در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب شدید برای دومین کلانشهر مشهد روبه رو هستیم.

فرماندار مشهد با  اشاره و تأکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده افزود: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلا‌ها ضمن تشکیل پرونده قضایی برخورد جدی خواهد شد.

داوری  تأمین منابع مالی برای تکمیل طرح های آبرسانی به مشهد را ضروری دانست و گفت:  تکمیل طرح های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است که برای تأمین منابع مالی تکمیل طرح های آبرسانی باید اقدامات فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • آیا می شناسیدش؟
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند