Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه باگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان و کارکنان شریف دستگاه‌های اجرای تبریک و تهنیت گفت : از ابتدای سال تا کنون ۳۱ نشست برگزار شد که از این تعداد ۲۶ نشست آن به ریاست استاندار و ۵ نشست دیگر به ریاست حاتمی برگزار شده و بنابه امتیاز بندی اخیر در سطح کشور از نظر تعداد جلسات، در رتبه دوم کشوری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در این نشست‌ها ۲۰۶ مصوبه داشته ایم که از حیث جمع مصوبات رتبه هشتم، از نظر مصوبات در دست اقدام، رتبه دوازدهم و به لحاظ مصوبات اجرا شده، رتبه هشتم را به دست آورده ایم.

دارابی این موفقیت را مرهون حمایت ویژه و اهتمام استاندار محترم و تلاش و هماهنگی اعضای کارگروه ارزیابی و از همه آنان، تقدیر و تشکر کرد.

دارابی در تشریح مشکلات شرکت جهان فولاد غرب، نحوه تولید و فروش محصولات آن را مورد بررسی قرار داد و این واحد صنعتی را یکی از واحد‌های مهم ارزیابی و گفت: این واحد صنعتی؛ نزدیک به ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته، ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی و ۶۰۰ هزار تن تولید انواع آهن، میلگرد و شمش را دارد و اگر هرگونه مشکل برای آن پیش بیاید، می‌بایستی با نگرش مثبت و توجه خاص در حل این مشکل، عمل شود.

استاندار کرمانشاه گفت:متاسفانه در کرمانشاه با سرمایه گذاران خوب و درست برخورد نمی‌شود و واقعیت این است که اگر فرهنگ سرمایه گذاری و تولید در استان درست نشود، سرمایه گذاری در آن بسیارسخت و دشوار است.

بازوند گفت:مدیران، رسانه ها، نخبگان و اهل فرهنگ بایستی در خصوص سرمایه گذاری در استان، تضمین امنیت سرمایه، آموزش مداوم روش‌های برخورد با سرمایه گذاران و تولید کنندگان و رعایت فرهنگ و اخلاق در این مورد، با یکدیگر هماهنگ باشند و اقدامات موثری در این موضوع انجام دهند .

 

 

انتهای پیام/د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان