Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه عصر چهارشنبه ششم شهریور ماه که با حضور اکثریت اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد، نماینده دولت، آقای نوبخت، به صحبت‌های اعضای مجمع در جلسه گذشته که پس از گزارش دولت به مجمع ارائه شده بود، پرداختند و مباحثی را مطرح کردند. این مباحث شامل قبول برخی از پیشنهادات اعضا و همچنین پاسخ به برخی انتقادات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجدداً تعدادی از اعضا پیشنهادات و انتقاداتی داشتند که در جلسه مطرح شد و نماینده دولت قول دادند که از نظرات اعضای مجمع در تغییر ساختار بودجه کشور استفاده خواهند کرد.

در ابتدای جلسه سردار سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح گزارشی از آخرین وضعیت منطقه و خلیج فارس ارائه کردند.

انتهای پیام/

موضوعات آخرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیئت وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود