Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:51:27 GMT

پروژه‌های راه‌سازی خلخال شتاب می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۲۶۵۳

پروژه‌های راه‌سازی خلخال شتاب می‌گیرد

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی خلخال ،درام به منجیل و همچنین راه ارتباطی درحال ساخت هشجین مرکز بخش خورش رستم به سه راهی اردبیل ،سرچم افزود: برای عملیات اجرایی راه ۱۳ کیلومتری مرکز بخش خورش رستم و اتصال آن به راه اصلی اردبیل - تهران ۵۰ میلیارد ریال اعتبار منظور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه که یکی از خواسته‌های مردم منطقه است، زمینه سفر آسان به مرکز استان و تهران با کاهش زمان سفر و استفاده از راه ارتباطی ایمن برای اهالی این بخش فراهم

می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هم در جریان بازدید استاندار اردبیل از راه ارتباطی اصلی خلخال ،کلور ،درام به منجیل گفت: این راه ۵۵ کیلومتر بوده که ۳۷.۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اردبیل و ۱۷.۵ کیلومتر نیز در حوزه استحفاظی استان زنجان قرار دارد.

علی یوسف‌زاده افزود: در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به منطقه ۴.۵ کیلومتر از حوزه گیلان کاهش و به مجموع راه‌های در حال اجرای استان اردبیل در این مسیر اضافه شده و هم اکنون طول مسیر پروژه در دست ساخت راه خلخال - منجیل در این استان به ۴۲ کیلومتر افزایش یافته و در مقابل مسیر واقع در حوزه استان زنجان به ۱۳ کیلومتر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برای اجرای ۲۸ کیلومتر عملیات راه‌سازی راه خلخال - منجیل ۵۱۰ میلیارد ریال هزینه برآورد اولیه صورت گرفته و به پیمانکار مجری راه واگذار شده، افزود: مطالعات ۴.۵ کیلومتر اضافه شده به حوزه استان اردبیل نیز پایان یافته و در قالب ۲۵ درصد پیمان پیمانکار پروژه اجرا خواهد شد.

یوسف‌زاده اظهار داشت: عملیات اجرایی سه پل از پنج پل خاص در این مسیر پایان یافته و جریان تردد خودروها از روی این پل‌ها برقرار شده و ساخت ۲ پل خاص دیگر نیز در حال تکمیل است.

او با بیان اینکه راه اصلی خلخال - منجیل از جمله راه‌های فاقد گردنه‌های برف‌گیر و تونل و یکی از راه‌های ایمن برای سفر به مرکز کشور در تمام فصول از سال است، گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این راه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

استاندار اردبیل در سفر به خلخال از تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر که اخیرا برای رودخانه هرو چای و باغداران حاشیه این رودخانه بدلیل هدایت فاضلاب خام مشکل‌ساز شده بازدید کرد و برای تامین اعتبار جهت تعمیر پمپ‌های تصفیه‌خانه قول مساعد داد.

وی در ادامه سفر در خلخال به شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم این شهرستان رفته و در جلسه اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل در بخشداری این شهر شرکت و در جریان وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی قرار گرفت.

شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل ۲ راه ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان می‌باشد. 

۷۱۱۹/۶۰۱۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال اقتصاد راه و شهرسازی اکبر بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است