Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@22:29:44 GMT

کمالوند: آقای رئیس هیئت فوتبال! به وظیفه‌ات عمل کن

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۲۷۳۹

کمالوند: آقای رئیس هیئت فوتبال! به وظیفه‌ات عمل کن

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، توضیحاتی درخصوص اتفاقات نخستین جلسه تمرینی تیمش در شهرستان جم ارائه کرد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره اعتراضش در تمرین روز چهارشنبه به خط‌کشی نشدن زمین و عدم نصب تور روی دروازه‌های ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: باید از هواداران پارس جنوبی که زحمت کشیدند و برای استقبال از ما به ورزشگاه آمدند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواداران سرمایه‌های تیم پارس جنوبی هستند و دست شان را می‌بوسم. همیشه احترام آنها را بر خود واجب دانستم و اگر ترک چند دقیقه‌ای زمین توسط من باعث ناراحتی برخی عزیزان شده، عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

برترین‌های هفته اول لیگ نوزدهم +عکس

وی ادامه داد: منطق می‌گوید رئیس هیئت فوتبال که کوچکترین وظیفه‌اش را فراموش کرده نیز بابت این قصور عذرخواهی کند. عجیب آنکه رئیس هیئت فوتبال جم مصاحبه می‌کند و می‌گوید من به هواداران بی احترامی کردم‌. آقای مسئول! شما به جای این فرافکنی ها به وظیفه‌ات عمل کن.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: آقایی که اسم خودت را رئیس هیات فوتبال گذاشتی؛ اتفاق نادر آن است که شما حتی وظایف ساده‌ات را در آماده‌سازی زمین مسابقه نمی‌دانی. کجای دنیا زمین مسابقه خط کشی ندارد و روی دروازه‌ها تور نصب نمی‌شود؟ آیا شما یک تیم دیگر در دنیا سراغ دارید  که در زمین بدون خط‌کشی و تور دروازه بتواند تمرین کند؟

وی در بخش دیگری از حرفهای‌ش بیان کرد: توجه داشته باشید بچه‌های تیم پارس جنوبی آنجایی به هواداران فهیم تیم احترام گذاشتند که بدون یک ریال دریافتی و با کمبودهای فراوان، تیم را به بهترین شکل آماده حضور در مسابقات کردند. شک ندارم هواداران پارس به قدری درک دارند که بدانند چه کسی برای تیم آنها زحمت می‌کشد و چه کسی از وظایفش طفره می‌رود. قطعاً در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن، بیشتر درباره رئیس هیئت فوتبال جم حرف می‌زنم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فراز کمالوند فوتبال پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی برای معرفی به سرمایه‌گذاران به ۲ زبان معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، مهدی جعفری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در محل برپایی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اتفاق بی نظیر همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولتی را شاهد هستیم.

وی افزود: از روز افتتاح نمایشگاه، نشست‌های دو جانبه‌ای میان بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها برگزار شده که نتایج امیدوار کننده‌ای به همراه داشته است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور ۸۴ کشور دنیا در این نمایشگاه بیان داشت: حضور هیئت‌هایی از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، کانادا، ترکیه و… در پاویون خراسان جنوبی با مذاکره‌های خوبی همراه بود.

وی با اشاره به حضور نماینده وزارت خارجه در استان گفت: برای استفاده حداکثری از حضور هیئت‌های تجاری و کنسولی برنامه‌ریزی شده است.

جعفری با اشاره به حضور هیئت مدیره اتاق بازرگانی و اتاق تعاون استان در نمایشگاه گفت: برقراری ارتباط با تجار و سرمایه گذاران دیگر استان‌ها و حتی در حوزه بین‌المللی نیز در دستور کار است.

وی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی تمام ظرفیت‌های استان به ویژه سه زنجیره ارزش گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی در قالب کتابی به دو زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار سرمایه‌گذاران و تجار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) هم به ۵ زبان ترجمه شده‌اند.

جعفری با اشاره به اینکه برای کتاب‌های فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش استان بارکد -رمزینه - تعریف شده، اظهار داشت: این رمزینه‌ها دسترسی افراد به اطلاعات کامل و جامع درخصوص ظرفیت‌های استان را تسهیل می‌کند.

وی گفت: ۴۰ شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه زنجیره‌های ارزش و ۶۰ هیئت تجاری از خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند.

کد خبر 748873

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است