Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران امروز پنجشنبه هفتم شهریور با برگزاری 4 دیدارآغاز میشود که در مهمترین بازی استقلال در آزادی مقابل فولاد قرار میگیرد.

استقلال تهران - فولاد خوزستان / ورزشگاه آزادی/ پنجشنبه ساعت ۱۹

دو تیمی که نخستین بازی خود در لیگ نوزدهم را با نتیجه مشابه یک بر صفر به رقبای خود واگذار کرده بودند، این هفته به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال پس از شکست در تبریز مقابل ماشینسازی، حالا به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر نوزدهم است و باید مقابل فولاد خوزستان قرار بگیرد. سرخپوشان اهوازی نیز مقابل صنعت نفت آبادان با یک گل در اهواز شکست خوردند. تقابل جواد نکونام  به عنوان سرمربی فولاد خوزستان مقابل استقلال، می‌تواند جذاب باشد.

محرومیت سیاوش یزدانی، مدافع استقلال به پایان رسیده اما هنوز کارت بازی این بازیکن صادر نشده است. با توجه به اخراج محمد دانشگر در دیدار مقابل ماشینسازی، آندره‌آ استراماچونی سرمربی آبیپوشان باید تغییراتی در خط دفاعی تیمش انجام دهد.

از ویژگی‌های مشترک دو تیم استقلال و فولاد، استفاده از مربیان جوان است و وجه تمایز این مربیان در ملیت آنهاست. استراماچونی یک مربی ۴۳ ساله ایتالیایی و نکونام یک مربی ۳۸ ساله ایرانی که سابقه حضور در لالیگا را دارد و این بازی در آزادی را می توان جدال ایتالیایی-اسپانیایی فوتبال ایران عنوان کرد. استراماچونی در این بازی میخواهد تواناییهای تیمش را در نخستین دیداری که به صورت رسمی در ورزشگاه آزادی برگزار میشود را اثبات کند و از آن سو نکونام نیز بدنبال دشت نخستین امتیاز در لیگ است و برای این کار هم باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. استقلال آخرین بار زمانی قهرمان لیگ شد که نکونام در این تیم بازی میکرد و او بازیکن محبوبی در آزادی به شمار میرود.

دو تیم استقلال و فولاد در تاریخچه دیدارهای خود تاکنون 34 بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که در مجموع استقلالی‌ها برتری محسوسی در نتیجهگیری نسبت به حریف خود دارند.

آبی‌های تهران در این بازیها 16بار به برتری رسیده‌اند و فولادی‌ها متقابلا 8 بار موفق به شکست حریف خود شده‌اند. 10 بار هم دیدارهای دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در این بازی‌ها استقلال 47 و فولاد 29 بار به گل دست یافته‌اند و این آمارها نشان از برتری کامل استقلال در بازی‌های متقابل است.

داور: علیرضا فغانی

کمک ها: محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری

کمک داوران اضافی: علی میرغفاری– حسین زیاری

داور چهارم: مهدی عالیقدر

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

 

اما امروز سه دیدار دیگر نیز برگزار میشود  که به شرح زیر است:

شهرخودرو خراسان - شاهین شهرداری بوشهر /ورزشگاه امام رضا (ع) / ساعت 18:30

 شاگردان یحیی گل محمدی که در اولین بازی در لیگ نوزدهم، پیکان را با 2 گل شکست داده بودند، حالا در اولین میزبانی در مشهد، به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌روند. تیمی که بدترین نتیجه را در هفته نخست تجربه کرد و با 3 گل مغلوب سپاهان اصفهان شد.

البته ورزشگاه امام رضا (ع) هم جزو ورزشگاه‌هایی است که مشکلاتی برای میزبانی دارد و هنوز وضعیت گیت‌های ورودی این ورزشگاه مشخص نشده است.

در این دیدار سروش رفیعی با پایان محرومیتش می‌تواند برای اولین بار با پیراهن شهرخودور به میدان برود، اما امین قاسمی نژاد همچنان مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

    داور: میثم حیدری

    کمک ها: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی

    کمک داوران اضافی: سیدرضا مهدوی – رضا تارخ

    داور چهارم: یوسف مغروری

    ناظر: مسعود مرادی

سپاهان اصفهان - ماشینسازی تبریز/ ورزشگاه نقش جهان/  ساعت 20

سپاهانی‌ها  با برتری 3 گله مقابل شاهین شهرداری بوشهر بهترین نتیجه هفته اول لیگ برتر نوزدهم را به دست آوردند و به تنهایی در صدر جدول لیگ قرار گرفتند. شاگردان امیر قلعهنویی در دومین دیدار مقابل تیمی قرار می‌گیرند که هفته قبل دست به کاری بزرگی زد و استقلال را در تبریز شکست داد.

  داور: حسن اکرمی

  کمک ها: حسن ظهیری – هادی طوسی

    کمک داوران اضافی: سعاد وفاپیشه – کیوان علی محمدی

    داور چهارم: میلاد قاسمی

ناظر: محمدجواد تقی پور

صنعت نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان/ ورزشگاه تختی آبادان/ پنجشنبه ساعت 20:15

جدال تمام خوزستانی تیم‌های نفتی لیگ برتر در هفته دوم و به میزبانی آبادانی‌ها برگزار خواهد شد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در هفته نخست لیگ برتر در اهواز مقابل فولاد خوزستان به برتری رسیده بودند درصدد دومین برد خود در لیگ برتر هستند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته نخست رقابت‌ها یک تساوی ارزشمند را مقابل تراکتور تبریز به دست آورد. فرزاد حاتمی نیز به تازگی به این تیم پیوست تا نشان دهد که درگیری‌هایی که سال گذشته با مهدی تارتار سرمربی وقت تیم فوتبال پارس جنوبی داشته، به پایان رسیده است.

    داور: وحید کاظمی

    کمک ها: سعید قاسمی – حسن انتظاری

    کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان – مرتضی منصوریان

    داور چهارم: علی اکبر عظیم پور

    ناظر: حسن کامرانی فر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی رقابت فولاد لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی