Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله چمن‌گلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران نوجوان استان تاکنون در رشته‌های موی‌تای، اسکیت سرعت، تنیس، شمشیربازی، دو و میدانی و تیراندازی موفق به تصاحب مدال‌های رنگارنگ شدند.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی تاکنون با کسب این مدال‌ها در بین ۳۱ استان شرکت‌کننده در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در مکان ششم قرار گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ورزشکاران استان در بخش پسران ۱۳ مدال طلا، هفت مدال نقره و هفت مدال برنز و در بخش دختران نیز یک مدال طلا و یک برنز کسب کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان شهریور ماه امسال میزبانی رشته های کاراته، کبدی، اسکیت سرعت، بسکتبال سه نفره و هاکی را در برگزاری رقابت‌های دومین دوره المپیاد کشوری بر عهده گرفته است.

چمن‌گلی گفت: آذربایجان‌غربی آذر سال گذشته در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که در ۷۸ رشته ورزشی بخش دختران و پسران برگزار شد، با کسب ۲۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۵ برنز رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داد.
وی افزود: ورزشکاران رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال استان در بخش دختران هشت مدال طلا، پنج مدال نقره و چهار مدال برنز و در بخش پسران ۱۴ طلا، ۶ نقره و ۱۱ برنز کسب کردند.

آذربایجان‌غربی دارای ۵۰ هیات استانی و ۶۳۲ هیات ورزشی شهرستانی است؛ بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده در این استان فعالیت دارند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی المپیاد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار  شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می شود.

 

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی