Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی، نمایندگان آذربایجان شرقی پس از دو روز رقابت در دومین المپیاد استعداد های برتر دوچرخه سواری توانستند با کسب ۱۰ طلا و یک نقره قهرمان این دور از مسابقات شوند.

در پایان این رقابت ها پرستو آبسالان ۳ طلا، فاطمه دادگر ۳ طلا، پردیس فیض الهی ۲ طلا، ستایش وجدی ۲ طلا و یک نقره را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آذربایجان شرقی در مجموع تیمی با ۳۴۶ امتیاز اول، تیم اصفهان با ۲۳۷ امتیاز دوم و تیم کرمان با ۱۶۸ امتیاز سوم شدند.

مربیگری تیم آذربایجان شرقی در این رقابت ها را فرشته چلانی و سرپرستی این تیم را نگار شهیدی به عهده داشتند. لیلا عبداللهی نیز نایب رئیس بانوان هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی است.

مسابقات دوچرخه سواری دختران از پنجم تا ششم شهریور ماه در چهار آیتم، ۲۰۰متر، ۲۰۰۰متر، کوهستان و دور حذفی در پیست دوچرخه سواری یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

کد خبر 4705391

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری مسابقات دوچرخه سواری تبریز هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج عید غدیر خم استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش