Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر این اساس و در جریان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم های ملوان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت زور هیچ یک از دو تیم به هم نرسید و این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

در جریان این مسابقه، دو تیم  بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم تیم ملوان از روی نقطه  پنالتی به یک گل دست یافت تا امیدوار به پیروزی در این بازی خانگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم داماش گیلان بر شدت حملات خود افزود و در دقایق پایانی موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا از این دربی یک امتیاز کسب و همچنان جز تیم های بالای جدولی باشد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در دو دیدار قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود، برای پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز به میدان آمد  اما در نهایت نتوانست از فرصت میزبانی خود سود برده و در نهایت در این دیدار نیز به نتیجه مساوی دست یافت.

ملوانان با کسب نتیجه مساوی از این دیدار، هنوز طعم پیروزی را در رقابت های لیگ دسته اول نچشیده و از سه بازی خود ، دو مساوی و یک شکست کسب کرده و جزو  تیم های پایین جدول قرار دارد.

با توجه به نیروی جوانی این تیم ، طرفداران ملوان امیدوارند که این تیم با برطرف شدن مشکلات حاشیه ای ، بتواند در ادامه رقابت های لیگ دسته اول نتایج قابل قبولی را کسب و یکی از مدعیان این رقابت ها باشد.

به طور حتم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که یکی از تیم های باسابقه و پرافتخار شهرستانی در فوتبال محسوب می شود که به خصوص در مسابقات جام حذفی مقام های ارزشمندی را کسب کرده ، با پشتیبانی طرفداران پرشور و با تعصب می تواند در ادامه رقابت های لیگ دسته اول موفق باشد.

اما تیم فوتبال داماش گیلان که در دو هفته گذشته با یک تساوی و یک پیروزی بهترین تیم گیلان در رقابت های لیگ دسته اول محسوب می شد، در این دیدار و در یک بازی سخت و خارج از خانه نیز خوب ظاهر شد.

گرچه تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما در نهایت برابر حریفش به نتیجه مساوی دست یافت ولی سیامک فراهانی سرمربی این تیم معتقد است که سهم داماش در این دیدار بیش از یک امتیاز بود.

البته کسب نتیجه مساوی در یک بازی خارج از خانه و آن هم در دربی گیلان نمی تواند بد باشد چون بازی های دربی شرایط خاص خود را دارد و تیم ها در دربی ها ابتدا به فکر نباختن هستند و سپس به پیروزی فکر می کنند.

با این وجود تیم داماش گیلان در سومین هفته نیز به نتیجه مساوی دست بافت تا علاوه بر اینکه همچنین موفق ترین نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشد، از طرفی نیز این تیم تا پایان هفته سوم شکست نخورده و یک پیروزی و دو مساوی کسب کرده است.

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در هفته سوم این مسابقات به دور از هیاهوی دربی گیلان در تهران رو در روی تیم نیروی زمینی قرار گرفت که در نهایت موفق شد این حریفش را شکست دهد تا بازگشتی به لیگ دسته اول داشته باشد.

سپیدرودی ها که در دو هفته گذشته نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و با یک تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه پا به میدان گذاشتنددر نهایت با نتیجه دو بر یک برابر این حریف خود پیروز شدند تا این تیم نیز طعم شیرین پیروزی را بچشد.

البته شیرینی این پیروزی دو چندان است چون این سه امتیاز در یک بازی خارج از خانه کسب شده و تیم سپیدرود اگر بتواند هفته آینده و در دیدار خانگی خود برابر حریفش به برتری برسد ، به طور حتم در جدول رده بندی چند پله دیگر نیز صعود خواهد کرد.

به هرحال تاکنون با سپری شدن سه هفته از رقابت های لیگ دسته اول ، تیم داماش همچنان برترین نماینده گیلان در این رقابت هاست ، سپیدرود نیز با پیروزی خارج از خانه به نوعی به لیگ بازگشته اما ملوان هنوز طعم پیروزی را نچشیده و طرفداران این تیم منتظرند که ملونان نیز با قدرت مسابقات لیگ دسته اول را ادامه دهد و  رقابت سختی را با دو نماینده گیلان در لیگ دسته اول داشته باشد و با کسب نتایج قابل قبول به تیم های صدر جدولی اضافه شود.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم  ، داماش گیلان با پنج امتیاز در مکان ششم جدول ، سپیدرود رشت با چهار امتیاز در رتبه دهم  و تیم ملوان بندرانزلی نیز با کسب دو امتیاز در مکان چهاردهم قرار دارد.

۷۲۸۵ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به سومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های کافا دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در ادامه رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز (جمعه) به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.

دختران جوان ایران با پنج گل حریف خود را شکست دادند و به سومین پیروزی پیاپی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کردند. آنها پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را هم شکست داده بودند.

تیم ایران در آخرین بازی خود یکشنبه، نهم ازدیبهشت به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد