Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگوی اختصاصی با ایکنا از قزوین اظهار کرد: در نخستین حضور خود در دفتر آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در خصوص مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت توضیحاتی را ارائه کرده و به‌عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی خواست در اولین فرصت این جلسات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش خواهیم کرد این جلسات را برگزار کنیم ازاین‌رو در اولین برنامه‌های خود جلسات هماهنگی در این خصوص را با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتیم تا شورای فرهنگ عمومی در اولین فرصت برگزار شود.

اسماعیلی تصریح کرد: در حقیقت پیگیر برگزاری سه جلسه شورای فرهنگ عمومی، شورای توسعه قرآنی و شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری بهتر و هر چه زودتر آن انجام شود.

این مسئول یادآور شد: همچنین روز گذشته جلساتی با روسای ادارات شهرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم تا شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها نیز سامانی پیدا کند و آن جلسات در سطح شهرستان‌های نیز تشکیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: اگر یک تقویم اجرایی مدون و دستور جلسات کاربردی برای شورای فرهنگ عمومی تدوین کنیم و ضمانت اجرایی لازم را هم برای مصوبات آن نیز داشته باشیم، می‌توانیم این شورا را به شورایی تأثیرگذار در حوزه فرهنگ تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی بر ای این موضوع داریم با همفکری همه نهادهای عضو دستورالعمل آن را تهیه می‌کنیم تا دستور جلسات براساس آن به‌پیش برود، بیان کرد: تلاش می‌کنیم دبیرخانه اجرایی فعال و پویا که پیگیری‌کننده مصوبات باشد را هم فعال کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: دبیرخانه این شورا در کنار همکاری استانداری قزوین برای اجرایی کردن مصوبات تلاش خواهد کرد تا آثار آن را در سطح جامعه شاهد باشیم.

وی اعلام کرد: از هم‌اکنون در تلاش هستیم تا برنامه‌ای را در 14 آبان که به نام روز فرهنگ عمومی نام‌گذاری شده است داشته باشیم و در حضور همه شوراهای فرهنگ عمومی استان از اعضای فعال و شوراهای برتر استان تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: به‌زودی هماهنگی‌های لازم را با دفتر امام‌جمعه و استانداری قزوین خواهیم داشت تا نهایت 10 روز آینده این شورا در سطح استان برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین شورای فرهنگ عمومی قزوین محمد حسین اسماعیلی فرهنگ قزوین مظلومیت فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟