Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@02:02:49 GMT

در دیدار ظریف با همتای مالزیایی اش چه گذشت؟ +تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۴۰۶۲

در دیدار ظریف با همتای مالزیایی اش چه گذشت؟ +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مالزی حضور دارد، صبح پنجشنبه به وقت محلی با آقای سیف الدین عبدالله وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو مقام در خصوص ابعاد مختلف روابط دو جانبه از جمله برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، همکاری‌های بانکی، تجاری و علمی، برخی مشکلات ایرانیان مقیم در مالزی، سفر نخست وزیر مالزی به ایران در آینده، همکاری‌های دو کشور در مجامع بین‌المللی، آخرین تحولات اجرای برجام، مسائل جهان اسلام و مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ظریف پیش از ظهر پنجشنبه (به وقت محلی) در موسسه مطالعات استراتژیک و بین‌المللی مالزی (ISIS) در خصوص چشم انداز آینده و تحولات روابط بین‌الملل، ویژگی‌ها و مشخصه‌های قدرت و امنیت در دوره جدید (پسا غربی) و امنیت مشترک در جهان اسلام سخنرانی کرد و به پرسش‌های اساتید و اندیشمندان مالزیایی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی پاسخ گفت.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف وزیر خارجه مالزی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت