Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کاروان‌های اعزامی استان‌های مختلف به سیستان و بلوچستان در طرح نذر آب ۲ تاکنون ۴ هزار و ۱۳۵ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان محروم استان توزیع کرده‌اند. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

رسول راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از زاهدان اظهار داشت: کاروان‌های اعزامی به سیستان و بلوچستان در اجرای مرحله دوم طرح ملی نذر آب تاکنون 4 هزار و 135 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 4 استان تهران، قم، اصفهان و البرز که در مرحله دوم طرح ملی نذر آب به یاری مردم مناطق محروم سیستان و بلوچستان آمده بودند به‌کار خود در استان پایان دادند.

وی تصریح کرد: کاروان استان قم از 31 مرداد تا 2 شهریور در روستای پشامگ شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان مستقر بوده که در این مدت 100 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند منطقه توسط خیرین آن توزیع شده است.

وی بیان کرد: کاروان استان اصفهان از 15 تا 18 مردادماه در شهرستان ایرانشهر مستقر بوده که در این مدت 3 هزار و 135 بسته لوازم‌التحریر با کمک خیرین میان دانش‌آموزان محروم مناطق محروم آن توزیع شده است.

دومین کاروان نذر آب از خراسان رضوی مهمان مردم خراسان جنوبی می‌شودتشریح آخرین جزئیات طرح "نذر آب" در سیستان و بلوچستانساعت‌ها انتظار ‌برای نوشیدن جرعه‌ای آب؛ کاروان نذر آب مرهمی بر لب‌های تشنه مرزنشینان خراسان جنوبی

وی با اشاره به اینکه بسته حمایتی شامل 100 لوازم‌التحریر نیر توسط کاروان استان البرز میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان هیرمند توزیع شده است افزود: 800 بسته لوازم‌التحریر نیز توسط خیرین تهرانی تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند خاش توزیع شده تا سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه‌های این چنینی آغاز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: اکثر بسته‌های لوازم‌التحریر شامل کیف، لباس، دفتر، مداد، خودکار و پاک کن است.

وی با بیان اینکه تأمین نیازهای اولیه تحصیلی بر تحصیل هر چه بهتر دانش‌آموزان کمک می‌کند خاطرنشان کرد: تلاش شده با کمک خیرینی که در طرح نذر آب 2 در سیستان و بلوچستان همکاری دارند بین دانش‌آموزان نیازمند بسته‌های لوازم‌التحریر توزیع شود تا این دانش‌آموزان نیز همانند سایر دانش‌آموزان با دارا بودن امکانات کافی سر کلاس حاضر شوند.

به گزارش تسنیم طرح نذر آب 2 در حال حاضر در شهرستان‌های نیمروز، میرجاوه، فنوج و نیک شهر توسط استان‌های گلستان، مازندران، فارس و زنجان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته