Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:09:58 GMT

۴ طرح صنعتی تولیدی در شیراز به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۵۲۱۷

۴ طرح صنعتی تولیدی در شیراز به بهره‌برداری رسید

به مناسبت هفته دولت ۴ طرح صنعتی تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شیراز به بهره‌برداری رسید. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به مناسبت هفته دولت 4 طرح صنعتی تولیدی با حضور سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در شهرک بزرگ صنعتی شیراز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریال و اشتغال زایی 78 نفر توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید. 

شرکت شیراز پلاست ارم تولید‌کننده فیلم یک‌لایه از پلی اتیلین با میزان سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال، اشتغال 15 نفر و ظرفیت 3000 تن و شرکت استحکام پلاست پارسیان تولید کیسه بدون بافت به انضمام چاپ با سرمایه 60 میلیارد ریال، اشتغال 20 نفر و ظرفیت 4000 تن از جمله این 4 طرح است.

اجرای 3 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 165 میلیارد تومان در استان بوشهر آغاز شد17 طرح صنعتی استان قم به بهره‌برداری رسید15 طرح صنعتی، معدنی و تجاری در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

شرکت تعاونی پولاد سقف خلیج فارس تولید انواع خرپا فولادی با 174 میلیارد ریال سرمایه گذاری، ظرفیت 26000 تن و 33 نفر اشتغال و واحد تولیدی درب چوبی و ایمن ساختمانی با سرمایه‌گذاری 16 میلیارد ریال، اشتغال 10 نفر و ظرفیت 3000 عدد از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز بود.

انتهای پیام/ ع

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم