Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد نقیب، امروز 7 شهریورماه در نشست تخصصی تبیین نظریه اعتباریات علامه طباطبایی و تداوم آن در علوم انسانی اسلامی، در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم درقم گفت: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با 6 هزار دانشجو، صرفا در حوزه علوم قرآنی و تفسیری به تربیت دانشجویان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانشگاه بیش از 700 دانشجوی حافظ قرآن را در خود جای داده است؛ برخی از قاریان بین‎المللی، دانشجویان این دانشگاه هستند؛ نفرات برتر مسابقات قرآنی نیز از دانشجویان این دانشگاه به حساب می‎آیند.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد: تا کنون 800 مقاله از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه تالیف شده است؛ همچنین 300 عنوان کتاب نیز از سوی اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه به جامعه علمی کشور عرضه شده است.

وی اظهارکرد: امید است که اساتید قرآنی، ارتباطات خود را در حوزه علمی با دانشگاه علوم و معارف قرآنی تقویت کنند و امیدواریم که این روند به توسعه علمی دانشجویان این دانشگاه منجر شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد