Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم انتظامی، ترافیکی و امنیتی ویژه‌ برای تمام هیئات، تکایا و مساجدی در ایام محرم و صفر خبر داد. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره تمهیدات پلیس برای تأمین امنیت در ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: درحال برنامه‌ریزی مفصل برای ایام محرم و صفر هستیم و برنامه‌ریزی‌های لازم انتظامی، ترافیکی و امنیتی ویژه‌ای را برای تمام هیئات، تکایا و مساجدی که مراسمات ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) برگزار می‌کنند، در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: مخصوصاً در دهه اول محرم و به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورا آماده‌باش هستیم تا بتوانیم خدمات لازم را در مباحث انتظامی، ترافیکی و امنیتی به هیئات و دسته‌جات عزاداری ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری پرشورتر مراسم عزاداری  اباعبدالله حسین (ع) مورد تأکید پلیس است، متذکر شد: طبیعتاً باید از شعر و خواندنهای نامناسب، خرافات و رفتارهای خارج از عرف پیشگیری کنیم و در صورت مشاهده اقدامات خارج از ضابطه، تذکرات لازم را خواهیم داد.

برنامه‌های ناجا در ایام محرم / تامین شبانه‌روزی ‌امنیت هیئت‌های عزاداری‌ / برخورد جدی با برهم‌زدگان‌ نظم

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت راهور ماه محرم پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت راهور ماه محرم پلیس پلیس امنیت راهور ماه محرم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم ولایت‌مدار سلماس دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عزاداری و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری و در غم شهادتش سوگواری کردند.   خطیبان مساجد نیز در آیین‌های مختلف در خصوص سیره و زندگانی امام صادق (ع) سخنرانی کردند و مداحان در سوگ آن حضرت به مرثیه‌سرایی پرداختند.

دیگر خبرها

  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد