Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قمی با اشاره به اهمیت ایجان به وعده های الهی گفت: ایمان به وعده های الهی مهمترین راهکار برای تحقق خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد قمی صبح پنجشنبه در یادواره بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و ۲۴۶ شهید کارمند استان یزد در مسجد حظیره با اشاره به اینکه وعده خدا حق است، گفت: ایمان به وعده های الهی گره گشا است و اگر مسئولی به این امر اذعان داشته باشد تمامی کارهای خود را برای خدمت به مردم انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ما انسان های بزرگی در انقلاب داشته ایم که نمونه آنها امام (ره)، مرحوم رجایی، باهنر و شهید صدوقی هستند که رفتار مومنانه در مسیر نصرت الهی داشته اند.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: ایمان به وعده های الهی گره گشا است و اگر مسئولی به این امر اذعان داشته باشد تمامی کارهای خود را برای خدمت به مردم انجام می دهد.

وی افزود: مسئولان بیش از بقیه نیاز به تعمق و پایبندی به این تعاریف دارند و مسئولی که برای گره گشایی از مردم تلاش می کند، در مسیر خدا قدم برداشته و خداوند عالم نصرت خاص خود را هم شامل او و هم شامل جامعه او می کند و شهیدان رجایی و باهنر مصداق این دسته از مسئولان بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در مسیر نصرت حق، قلب مملو از ایمان و عمل مومنانه است و ایمان به وعده های الهی گره گشا است.

قمی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات بیان کرد: ایشان فرمودند که وعده های الهی را در نظام محاسبه خود لحاظ کنید و این ایمان به وعده الهی است زیرا باید باور داشته باشیم که وعده الهی تخلف ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه باور به وعده حق که فرمودند اگر به من تکیه کنید، گره از کار شما باز می شود، افزود: در این مسیر باور اصلی‌ترین نیاز است.

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر هفته دولت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور شبستان یزد هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت