Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری یک رمال در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از اعلام یک شهروند به کلانتری و اعلام گزارش سرقت منزل مسکونی‌اش، مبنی بر اینکه توسط فردی که خود را رمال و جن‌گیر معرفی کرده بود، بیهوش شده و تمامی اموالش به سرقت رفته است بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به دستگیری این رمال افزود: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز پس از هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: از مخفیگاه این سارق که سوابق کیفری زیادی ازجمله اعتیاد و مصرف مواد مخدر را دارد، اموال سرقتی زیادی کشف شد و متهم، ضمن اعتراف به ۳ فقره سرقت با این روش، شگرد خود توضیح داد. 

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: او پس از جلب اعتماد طرف مقابل که با دعانویسی و جن‌گیری می‌تواند مشکلات مردم را حل کند به منزل این افراد راه پیدا می‌کرد و با خوراندن مواد خواب‌آور به آنان صاحبخانه را بیهوش و جهت سرقت اموال منزل اقدام می‌کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سرانجام متهم به مرجع قضایی تحویل داده شد.

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی, اظهار داشت: در حادثه انفجار گاز شهری که ساعت 18:30 امروز (12 اردیبهشت‌ماه) در یک منزل مسکونی در خیابان اردشیر اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد 32 ساله و یک زن سالمند 80 ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در اهواز
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند