Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،همایش تجلیل از برگزیدگان سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری و نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر فرهنگیان و دانش‌آموزان صبح امروز با حضور تعدادی از مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان و خانواده آنان در کانون مهدیه همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کتابی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش  ناحیه یک همدان گفت: در این مسابقات  ۲۸ هزار نفر که در ۵ شاخه اصلی و ۶۴ نفر زیر شاخه فرعی دانش آموزی شرکت کردند.

 او بیان کرد: در این دوره از مسابقات یک هزار و ۲۰۰ نفر حائز رتبه های اول و دوم ناحیه یک شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش  ناحیه یک همدان گفت:  از این تعداد ۲۵۰ نفر در حوزه استانی و ۴ نفر در حوزه کشوری صاحب مقام شدند.

او در ادامه افزود: در حله کشوری ۱۱ نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه در رشته های داستان نویسی، فیلم کوتاه، نمایش عروسکی و عروسک گردانی  به عنوان برگزیده جشنواره کشوری معرفی شدند.

کتابی عنوان کرد: این جشنواره با هدف کشف شناسایی و پرورش استعداد‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزار شد.

در پایان این جشنواره استانی از  دانش آموزان برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

معرفی برگزیدگان جشنواره دانش آموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد