Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز هفتم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲ هزار و ۷۷۵ کیلو عسل غیر بهداشتی در برخوار سرهنگ "غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به تولید عسل غیر بهداشتی و انتقال آن به شهرستان "برخوار" می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده یک گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی"برخوار" وانت نیسان حامل محموله عسل را شناسایی و در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۷۵ کیلو عسل از این خودرو بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره بهداشت، تقلبی و غیربهداشتی بودن محموله تایید شد.

سرهنگ براتی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ضمن تقدیر از مشارکت و تعامل مردمی با پلیس از شهروندان خواست که هرگونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   چهارکشته و یک مجروح در حادثه برخورد تریلی با پراید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان گفت: در این حادثه که در کیلومتر ۳۰ محور کاشان-نطنز رخ داد تریلی پس از برخورد با گاردریل و انحراف به لاین مقابل با خوردو پراید تصادف کرد و چهارسرنشین پراید در دم جان باختند و سرنشین دیگر این خودرو هم مجروح شد.

سید منصور میرابوطالبی افزود: امدادگران پایگاه شهدا امدادگر، مصدوم و جانباختگان این حادثه رانندگی را پس از دو ساعت تلاش از داخل خودرو خارج کردند.

کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت این حادثه هستند.     دستگیری سارقان با ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل آن‌ها در غرب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل شدند و با طرح ریزی در یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سرقت ۱۰ میلیارد ریال از منازل طی ۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: اموال کشف شده نیز پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می‌شود.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان است از مردم خواست: از وسایل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل در ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از در قرار نگیرد، از در‌های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره‌های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، در‌های بالکن و پشت بام را به قفل‌های مطمئن و حفاظ مجهز کنید، در صورت مشاهده افراد یا خودرو‌های مشکوک که به صورت بی هدف و با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می‌کنند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.   سوختگی سه زن اصفهانی بر اثر انفجار گاز در منزل مسکونی فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ از انفجار گاز در منزل مسکونی واقع در خیابان امام خمینی (ره) ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره ۲۱ اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه سه زن دچار سوختگی و برای درمان با جضور به موقع ماموران اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اعزام شدند.

علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان است.   سارق اماکن خصوصی حین سرقت دستگیر شد سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه کلانتری ۱۲، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: عوامل گشت انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که در حال بالا رفتن از دیوار یک کارگاه بود مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او ادامه داد: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و این فرد را دستگیر و در بازرسی از محل ۳ عدد میلگرد که قصد سرقت آن‌ها را داشت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.


انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار