Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شریفی‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بجنورد با اشاره به استقبال از خدمات این مراکز اظهار داشت: ایران از نظر دانش فنی و اطلاعات درمانی حوزه ناباروری در سطح بسیار مطلوبی است و می توان با توجه بیشتر به این حوزه، امکانات خوبی را برای پذیرش بیماران سایر کشورها در ایران فراهم کرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به پیشنهاد دانشگاه‌های مرتبط با حوزه پزشکی وارد این عرصه شده، افزود: تاکنون هشت مرکز درمان ناباروری در مناطق مختلف کشور ایجاد شده که با توجه به استقبال و مراجعات زیاد، شمار این مراکز در استان‌های کشور توسعه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد این مراکز در استان های مختلف را نیازمند کمک و همراهی بیشتر مسئولان استانی دانست و افزود: جهاد دانشگاهی علاوه بر مراکز درمان ناباروری، پژوهشکده ای نیز در حوزه درمان سرطان سینه خانم ها دارد که در قالب آن خدمات بسیار مطلوبی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعال شدن یکی از مراکز درمان ناباروری در خراسان شمالی، گفت: بخشی از اعتبارات مرکز درمان ناباروری این استان اختصاص یافته ولی با توجه به اینکه در حوزه پزشکی باید همه امکانات فراهم شود، ادامه کار و تکمیل این مرکز نیازمند اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال ااعتبار و حمایت و همکاری کامل مسئولان استانی است.
شریفی‌زاده با بیان اینکه تا کنون ۳۰ میلیارد ریال برای راه اندازی مرکز درمان ناباروری خراسان شمالی هزینه شده، افزود: استاندار وقت خراسان شمالی نیز قول تامین ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این مرکز را داده بود که هنوز محقق نشده ولی در صورت تامین اعتبار، مجموعه منحصر به فردی را در استان خواهیم داشت.

وی آمادگی جهاد دانشگاهی برای راه اندازی پژوهشکده درمان سرطان سینه در خراسان شمالی را نیز اعلام کرد و اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز در استان و نگاه دورنگرانه بین المللی، می توان آن را به سمت ارائه خدمات درمانی به کشورهای منطقه و همسایه استان سوق داد و از این طریق مزیت های اقتصادی خوبی برای استان فراهم کرد.
مرکز درمان ناباروری خراسان شمالی قرار است در فضایی به گستره ۱۲۰۰ متر مربع در بجنورد ساخته شود که تاکنون مرحله نخست عملیات ساختمانی آن انجام شده است.
ط/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی ناباروری مردان خراسان شمالی باروری زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد