Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:38:20 GMT

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی، رجوع به فرهنگ است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۷۸۰۰

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی، رجوع به فرهنگ است

دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی وسنتی گفت: بهترین راه مقابله با تهاج فرهنگی دشمن، رجوع به خویش و فرهنگ ناب خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه شمال استان اصفهان، «داوود فتحعلی بیگی» در نشست صمیمانه عوامل اجرایی و حامیان نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی که با حضور شهردار کاشان برگزار شد، گفت: زمانی که سخن از تهاجم فرهنگی به زبان می آوریم باید بدانیم بهترین راه مقابله، رجوع به خویش و فرهنگ ناب خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی وسنتی با اشاره به خاستگاه این نوع نمایش گفت: اگر امکان نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی نمایش های آیینی و سنتی بعد از ۱۹ دوره مهیا شده به دلیل عمق و ریشه داری این هنر اصیل است.

 

فتحعلی بیگی با تشریح فرآیند انتخاب کاشان به عنوان میزبان بخشی از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی خواستار ارتقای جشنواره، تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف در سال‌های آینده شد.

 

این هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون، به ظرفیت های کاشان در زمینه آداب و رسوم و هنرهای آیینی اشاره کرد و گفت: برگزاری آیین های سنتی و مجالس عروسی سنتی در مراکز اقامتی و خانه های تاریخی ابتکاری جالب برای احیای سنت های فراموش شده گذشته است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خبرگزاری شبستان استان بوشهر شیراز روز جهانی مسجد مسجد بزرگداشت روز جهانی مسجد مجلس پیرغلامان حسینی داوود فتحعلی بیگی کاشان اصفهان هنر فرهنگ تهاجم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی