Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد سعادتی در مورد اخطاریه تخریب و گودبرداری بیمارستان سینا با بیان اینکه این بیمارستان در سال ۹۶ برای احداث ساختمان یک مجموعه تخصصی ۱۱طبقه برای بیماری ام اس کلنگ زنی انجام داد، گفت: این کلنگ زنی بدون اخذ مجوز‌های لازم انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان سینا در محدوده ساختمان‌های میراث قرار دارد و به دلیل مجاورت در حریم میراثی باید بتواند ضوابط سازمان میراث فرهنگی را نیز پاس کند، تاکید کرد: از سال ۹۶ تا اردیبهشت سال جاری رایزنی مسئولان بیمارستان سینا با مسئولان سازمان میراث فرهنگی ادامه داشت تا این که در نهایت توانستند اجازه سازمان میراث فرهنگی را به شرط ارایه نقشه ساختمانی اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعادتی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه جاری تاکنون به شهرداری فشار می‌آورند که با توجه به موافقت ضمنی میراث فرهنگی، اجازه ساخت و ساز به آن‌ها بدهد، گفت: این در حالی است که نه تاییدیه نظام مهندسی، نه تاییدیه آتش نشانی و نه حتی نقشه ساختمانی به شهرداری ارائه کردند.

وی با طرح این سوال که شهرداری تهران بر چه اساسی به این بیمارستان مجوز ساخت دهد؟ تاکید کرد: اگر خدای ناکرده حین انجام پروژه ساختمانی اتفاقی رخ دهد و یک نفر جان خود را از دست بدهد چه پاسخی می‌توانیم بدهیم؟

سعادتی افزود: پهنه این ساختمان s. ۲۲۲ است و طرح آن باید در کمیسیون ماده ۵ مصوب شود. قانون برای همه یکسان و تضمین کننده موفقیت درست است و ما نمی‌توانیم برای این ساختمان ۱۱ طبقه بدون رعایت مقررات اجازه ساخت صادر کنیم.

وی با بیان این که متاسفانه چند روز پیش یکی از مدیران بیمارستان با انتشار مطالبی خلاف واقع و با تحریک عواطف انسانی مبنی بر این که شهرداری اجازه نمی‌دهد که بیماران ام اس دارای مرکزی مجهز شوند، گفت: بر اساس قانون قبل از هر گونه اقدام به تخریب و گودبرداری باید گزارش وضعیت ساختمان‌های همجوار به مراجع ذیربط ارائه شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است و اگر خدایی نکرده بر اثر ریزش گود یکی از صد‌ها نفری که در محوطه بیمارستان تردد می‌کنند جان خود را از دست دهد، چه کسی پاسخگو است؟

سعادتی تاکید کرد: برخورداری از ساختمانی ایمن و مقاوم برای همه بیماران لازم است. مسئولان بیمارستان باید اجازه دهند ساختمان را مهندسان صاحب صلاحیت بر اساس قوانین نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان بسازند.

بنابرگزارش، تاکنون چندین اخطاریه ازسوی شهرداری تهران به مدیریت بیمارستان سینا درمورد گودبرداری غیرمجاز ارسال شده است که یکی از این اخطاریه‌ها به شرح زیر است:  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمارستان سینا گودبرداری کلنگ زنی سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد

یک سخنگوی دانشگاه کلمبیای آمریکا اعلام کرد که دانشجویانی که به اشغال ساختمان‌های این دانشگاه بپردازند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک سخنگوی این دانشگاه روز سه‌شنبه در واکنش به اشغال ساختمان «همیلتون هال» توسط دانشجویان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: دانشجویانی که به اشغال ساختمان بپردازند با اخراج مواجه خواهند شد.

این سخنگو همچنین اعلام کرد دانشجویانی که تا بدین لحظه به صورت مسالمت‌آمیز دانشگاه را ترک نکرده‌اند تعلیق شده و دانشجویان ارشد از فارغ‌التحصیلی بازخواهند ماند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه